ČTENÁŘSKÝ FOTOKOUTEK

Výstavba větrníků nad Kopřivnou

Poslal(a): Kakamila
Typ: turistika
Přijato: 4.10.2013 v 01:37

kliknutím zobrazíte obrázek v plné velikosti


Sdílet na Facebooku Upozornit známého | Tisknout | Nahoru

NÁZORY K FOTOGRAFII
Redakce Rej.cz není odpovědná za obsah diskuze. Každý přispěvatel nese právní odpovědnost za své zveřejněné názory.

Datum: 5.10.2013 14:31
Titulek: ?
Autor: Grifit
souhlas 67 - nesouhlas 64
Zase jeden zničený horizont.

Reagovat
Datum: 6.10.2013 08:09
Titulek: Re: ?
Autor: VRTULOBARON
souhlas 80 - nesouhlas 48
A s tučnými dotacemi na výkupní ceny elektřiny Z NAŠICH DANÍ

Reagovat
Datum: 6.10.2013 10:11
Titulek: Re: ?
Autor: Matej
souhlas 65 - nesouhlas 91
Opěvované tržní hospodářství zničí VŠECHNO i lidi.
Dětičky, rodičové vám ničí všechno co se dá. Co můžeš urvi a co nemůžeš zkur...

Reagovat
Datum: 6.10.2013 19:34
Titulek: Re: ?
Autor: Hanes
souhlas 63 - nesouhlas 61
Jasan, PLÁNOVANÉ hospodářství bylo lepší. To by už dávno stálo, kde by se úředníkům hodilo i bez názoru veřejnosti. A morálku lidí zničila už dávno. Jestli dnes někdo nadává, jak se všude krade a jak je všude korupce, může za to právě naše minulá doba, která nás takto vychovala. Nebo chchete např. říct, že v kapitalistickém Německu a nebo Švýcarsku je nemorální peklo na zemi?

Reagovat
Datum: 6.10.2013 19:42
Titulek: Re: ?
Autor: Templ
souhlas 67 - nesouhlas 61
Zajímavé, že se na žebříčku korupce neustále cpeme nahoru. Čím to je? Výmluvy na komunisty po tolika letech? To snad nemyslíte vážně.

Reagovat
Datum: 6.10.2013 19:43
Titulek: Re: ?
Autor: Hanes
souhlas 73 - nesouhlas 59
No on ty komunisty taky pořád někdo volí... a nemyslím zrovna jen ty v KSČM.

Reagovat
Datum: 6.10.2013 21:17
Titulek: Re: ?
Autor: aNONYM
souhlas 86 - nesouhlas 51
Proč jsou v žebříčcích korupce západní země před východními exkomunistickými? Podle vás jistě náhoda, ale je to jasným vlivem zparchantělosti lidí právě díky komunistům.

Reagovat
Datum: 6.10.2013 22:08
Titulek: Re: ?
Autor: s. por. Troník
souhlas 42 - nesouhlas 48
Když to vemu stručně zkratkou a hodně zjednoduším, tak vítězství komunistů by nikdá nebylo bez Mnichovské zrady a Jaltského handlu právě vyspělých západních demogracií - chcete-li kolébek demogracie Anglie, Francie a USA

Reagovat
Datum: 6.10.2013 22:38
Titulek: Re: ?
Autor: Hanes
souhlas 142 - nesouhlas 59
Což všechny tyto země chápou jako obrovskou svoji historickou chybu a stydí se dnes za to. A mají proč. Ale zkuste se zeptat dnešního Ruska na to, jaký má názor na poválečný politický handl SSSR - rozdělení sfér vlivu a na rok 1968... dnešní komunisté se od toho distancují, ale orientaci na východ a uvažování mají naprosto stejné. Takhle si prosperitu nepředstavuji.

Zajimave, kam se clovek dopracuje v diskuzi pod fotkou jednoho kopecku s budoucim vetrnikem :-) chtel jsem rict,ze to opravdu nema souvislost se systemem. Je to jen o lidech, kulture naroda a v krajnim pripade i ochota otevrit hubu, kdyz se mi neco nelibi.

Reagovat
Datum: 6.10.2013 11:11
Titulek: Re: ?
Autor: Kuklik
souhlas 69 - nesouhlas 62
Kdyby jenom horizont. Probíhá devastace celé ČR. Za totáče byla republika oproti dnešku zlatá. Dnes je zničené VŠECHNO. ČR je na odpis. Prostě vybydlená RUINA.

Reagovat
Datum: 6.10.2013 21:21
Titulek: Re: ?
Autor: aNONYM
souhlas 56 - nesouhlas 62
Čeští kňouralové budou brečet pořád. A psát howadiny o zničené republice. Ale vsadím se, že tady budete smrdět dál a přitom vám nic nebrání odejít do socialistických rájů na Kubu nebo KLDR a budovat tam blahobyt.

Reagovat
Datum: 7.10.2013 06:45
Titulek: Re: ?
Autor: Templ
souhlas 72 - nesouhlas 77
Vaše estetično jásá nad větrníky na horizontech, kolektory, hypersuper markety na orné půdě?

Reagovat
Datum: 7.10.2013 10:19
Titulek: Re: ?
Autor: aNONYM
souhlas 57 - nesouhlas 54
To jistě ne, ale přece mi nechcete tvrdit, že komunisti stavěli ohleduplně k přírodě nebo že by dnes nestavěli větrníky. A to, že se nestavěly superhypermarkety je celkem logické, když nebylo co do nich. Vždyť sehnat i blbé rifle byl tehdy problém.

Reagovat
Datum: 7.10.2013 11:21
Titulek: Re: ?
Autor: Templ
souhlas 61 - nesouhlas 63
Stavět na zemědělské půdě bylo velmi problematické, skoro to nešlo. Ohledy byly jistě větší, než dnes.

Reagovat
Datum: 7.10.2013 12:03
Titulek: Re: ?
Autor: Hanes
souhlas 106 - nesouhlas 53
Nemyslím si. Ohledy byly, ale jak na co. Od lidí z oboru vím, jak se vše tutlalo. Orna puda se skutecne vyuzivala, coz je dobre. Ale kolik umelych hnojiv a svinstva bylo vypusteno do prirody, jen se v tom radeji nikdo nestaral. Muselo se pestovat a vyrabet. Sanace techhle prusvihu probihaji jeste i ted a platime je my vsichni. Zaklad tehdejsi doby bylo nasytit lidi a zbytecne neinformovat.

Reagovat
Datum: 8.10.2013 17:23
Titulek: Re: ?
Autor: Karel Křovinořez
souhlas 44 - nesouhlas 109
To je velká myšlenka! Dokonce původní, gratuluji. Jen mám obavu, když budeš stále někoho posílat na Kubu nebo do KLDR, začnou tebe někteří čtenáři posílat do zadele.

Reagovat
Datum: 9.10.2013 10:25
Titulek: Re: ?
Autor: aNONYM
souhlas 44 - nesouhlas 83
Co nadělám, to je holt riziko diskuze.

Reagovat

ZA KULTUROU ZADARMO

 VYHODNOCENÍ

V minulé soutěži se o volný vstup na zábřežský Akustikfest správnou odpovědí nikdo nepřihlásil, nemá tedy žádného výherce.