Redakce Rej.cz není odpovědná za obsah diskuze. Každý přispěvatel nese právní odpovědnost za své zveřejněné názory.
           Datum: 7.1.2020 20:25
           Titulek: 
Opět smrt na přejezdu v PostřelmověAutor:
 Občan Postřelmovasouhlas 125 - nesouhlas 107
      
 
      
      Neuvěřitelné. Po obci se dělají nesmysly, zona 30km/h, vytažené chodníky do křižovatek, retardéry, zvýšené křižovatky, odstraněné značky, takže většina cizích neví kdo má přednost, a to je prý pro naši bezpečnost, přitom tam žádné nehody nebyly, kromě přejezdů. Takové hovadiny se u nás řeší, ale že na přejezdech je skoro jedno úmrtí ročně, tak závory prý nejsou potřeba. Prý řekl odborník na dopravu. Kreténi-co to mají na svědomí.
      
 Reagovat
           Datum: 8.1.2020 16:06
           Titulek: 
Re: Opět smrt na přejezdu v PostřelmověAutor:
 Jardasouhlas 121 - nesouhlas 113
      
 
      
      Přejezdy nejsou v majetku obce, obec do nich nemůže zasahovat. Přejezdy vlastní SŽDC a jsou postavené podle norem. Kdy už lidi pochopí, že na červenou se na přejezd prostě nejezdí? A jestli někdo červenou přehlédne, tak to u policie jako výmluva nepřilepší, spíš přitíží (platí zejména pro řidiče).
      
 Reagovat
           Datum: 9.1.2020 07:29
           Titulek: 
Re: Opět smrt na přejezdu v PostřelmověAutor:
 Tomsouhlas 120 - nesouhlas 109
      
 
      
      Ty retardéry jsou naprosto v pořádku. A ještě bych přidal - k poště, kde přechází hodně lidí na hřbitov, do kostela, do hospody, do obchodu...
A pak rozhodně ke škole a školce, protože tam jak jezdí někteří točvolanti, zejména rozvozci pizzy, by to chtělo k přechodům přes cestu pořádné betonové obrubníky. Mají tam jet 30, kolikrát jedou 2x30.
      
 Reagovat
           Datum: 9.1.2020 09:44
           Titulek: 
Re: Opět smrt na přejezdu v PostřelmověAutor:
 Vyhnálovsouhlas 116 - nesouhlas 99
      
 
      
      Matláš nesmysly, třicítka nebyla vůbec nutná, neměli jsme nehody kvůli rychlosti, tak proč, ale přejezdy zabíjí.
      
 Reagovat
           Datum: 8.1.2020 16:54
           Titulek: 
Bez titulkuAutor:
 Občan Postřelmovasouhlas 122 - nesouhlas 111
      
 
      
      Jenže ten kluk tam vjel, protože světla neviděl. Hňupe
      
 Reagovat
           Datum: 8.1.2020 17:58
           Titulek: 
Re: Bez titulkuAutor:
 Jardasouhlas 122 - nesouhlas 98
      
 
      
      Ale čí je to problém, že je neviděl? A proč je neviděl, když prokazatelně svítily?
      
 Reagovat
           Datum: 8.1.2020 22:05
           Titulek: 
Re: Bez titulkuAutor:
 Vyhnálovsouhlas 129 - nesouhlas 94
      
 
      
      Ty jsi pěkný blbec . Taky ti přeji, aby tě potkalo to co paní Ratajovou.
      
 Reagovat
           Datum: 9.1.2020 09:01
           Titulek: 
Re: Bez titulkuAutor:
 občansouhlas 105 - nesouhlas 104
      
 
      
      hlavně tam kluk tam vjel protože měl na uších sluchátka
      
 Reagovat
           Datum: 9.1.2020 09:36
           Titulek: 
Re: Bez titulkuAutor:
 Vyhnálovsouhlas 113 - nesouhlas 104
      
 
      
      A klapky na očích měl taky?
      
 Reagovat
           Datum: 9.1.2020 15:19
           Titulek: 
Re: Bez titulkuAutor:
 občansouhlas 118 - nesouhlas 100
      
 
      
      asi ano když neviděl červenou
      
 Reagovat
           Datum: 9.1.2020 18:16
           Titulek: 
Re: Bez titulkuAutor:
 Vyhnálovsouhlas 128 - nesouhlas 98
      
 
      
      Asi ano. Občane ty seš kokot. Tady končím, s blbcema je zbytečná diskuse.
      
 Reagovat
           Datum: 8.1.2020 18:10
           Titulek: 
Bez titulkuAutor:
 Občan Postřelmovasouhlas 121 - nesouhlas 110
      
 
      
      Prostě je neviděl, jinak by tam nevjel. Kdyby tam byly závory, tak by se to nestalo. Jenom blbec může obhajovat názor, že světla stačí. Kdyby stačila, tak by  nebylo tolik  mrtvých. A těch už bylo, jen co já pamatuju.
      
 Reagovat
           Datum: 8.1.2020 18:38
           Titulek: 
Re: Bez titulkuAutor:
 Jardasouhlas 112 - nesouhlas 124
      
 
      
      Zajímavé, že tam projedou desítky aut denně, desítky kolařů a chodců a ti to nepřehlédnou.
To je podobné jako se rozčilovat na chodce, který nemá V OBCI reflexní prvky. Naprosto bezdůvodně; nemá, protože je zákon nařizuje výhradně mimo obec. A když takového chodce řidič sejme, rozhodně mu nepomůže výmluva "Já ho prostě neviděl". A takových chodců údajně chodí v Postřelmově po silnici u hřbitova dost.
      
 Reagovat
           Datum: 8.1.2020 19:27
           Titulek: 
Re: Bez titulkuAutor:
 Občan Postřelmovasouhlas 124 - nesouhlas 114
      
 
      
      Přeju ti, aby někdo s tvoji rodiny skončil po vlakem. Třeba se ti pak rožne v gebulce.
      
 Reagovat
           Datum: 8.1.2020 19:44
           Titulek: 
Re: Bez titulkuAutor:
 Jardasouhlas 128 - nesouhlas 103
      
 
      
      Nějakej bystrej koukám... tak mi zkus vysvětlit skutečnost, proč přes přejezdy chodí a jezdí na kole lidi, pokud se ve stanici křižují vlaky. Tito rozhodně vidí, že svítí červená a slyší výstražník, přesto tam vlezou.
      
 Reagovat
           Datum: 8.1.2020 19:25
           Titulek: 
Bez titulkuAutor:
 Občan Postřelmovasouhlas 115 - nesouhlas 103
      
 
      
      Kdyby byly závory, nebylo by tolik mrtvých. Končím, zbytečné kecy.
      
 Reagovat
           Datum: 8.1.2020 19:34
           Titulek: 
Re: Bez titulkuAutor:
 Jardasouhlas 121 - nesouhlas 113
      
 
      
      V Šumperku nejsou závory ANI NA JEDNOM přejezdu a taky to funguje. Občas tam sice nějaká havárie je, ale zase proto, že tam vjel nebo vešel někdo na červenou. A to je město, ne vesnice.
      
 Reagovat
           Datum: 10.1.2020 07:22
           Titulek: 
jednoznačně závoryAutor:
 postřelmováksouhlas 108 - nesouhlas 96
      
 
      
      Obhajovat v dnešní době přejezdy bez závor může jen ignorant.Lidská činnost se neřídí jen světly  a vyzváněním.Přes přechod jdou děti do školy, staří lidé z Vyhnálova. Každou půlhodinu zde projíždí vlak vysokou rychlostí.Vyřítí se ze zatáčky zpoza betonové zdi.To je právě ta vražedná kombinace.Obecní úřad by měl zveřejnit dokumenty, co kdy udělal pro bezpečnost svých občanů.Prý zde chybí dokonce kolaudace !!
      
 Reagovat
           Datum: 12.1.2020 20:00
           Titulek: 
Re: jednoznačně závoryAutor:
 Vyhnálovsouhlas 118 - nesouhlas 103
      
 
      
      Ti idioti, co ti daly mínusy, patří do blázince.
      
 Reagovat
           Datum: 12.1.2020 20:40
           Titulek: 
Re: jednoznačně závoryAutor:
 aNONYMsouhlas 124 - nesouhlas 96
      
 
      
      A ty patříš do kurzu základu českého jazyka.
      
 Reagovat