Redakce Rej.cz není odpovědná za obsah diskuze. Každý přispěvatel nese právní odpovědnost za své zveřejněné názory.
Neuvěřitelné. Po obci se dělají nesmysly, zona 30km/h, vytažené chodníky do křižovatek, retardéry, zvýšené křižovatky, odstraněné značky, takže většina cizích neví kdo má přednost, a to je prý pro naši bezpečnost, přitom tam žádné nehody nebyly, kromě přejezdů. Takové hovadiny se u nás řeší, ale že na přejezdech je skoro jedno úmrtí ročně, tak závory prý nejsou potřeba. Prý řekl odborník na dopravu. Kreténi-co to mají na svědomí.
Reagovat
Datum: 8.1.2020 16:06
Titulek:
Re: Opět smrt na přejezdu v PostřelmověAutor:
Jardasouhlas 95 - nesouhlas 87
Přejezdy nejsou v majetku obce, obec do nich nemůže zasahovat. Přejezdy vlastní SŽDC a jsou postavené podle norem. Kdy už lidi pochopí, že na červenou se na přejezd prostě nejezdí? A jestli někdo červenou přehlédne, tak to u policie jako výmluva nepřilepší, spíš přitíží (platí zejména pro řidiče).
Reagovat
Datum: 9.1.2020 07:29
Titulek:
Re: Opět smrt na přejezdu v PostřelmověAutor:
Tomsouhlas 91 -
nesouhlas 83
Ty retardéry jsou naprosto v pořádku. A ještě bych přidal - k poště, kde přechází hodně lidí na hřbitov, do kostela, do hospody, do obchodu...
A pak rozhodně ke škole a školce, protože tam jak jezdí někteří točvolanti, zejména rozvozci pizzy, by to chtělo k přechodům přes cestu pořádné betonové obrubníky. Mají tam jet 30, kolikrát jedou 2x30.
Reagovat
Datum: 9.1.2020 09:44
Titulek:
Re: Opět smrt na přejezdu v PostřelmověAutor:
Vyhnálovsouhlas 89 - nesouhlas 70
Matláš nesmysly, třicítka nebyla vůbec nutná, neměli jsme nehody kvůli rychlosti, tak proč, ale přejezdy zabíjí.
Reagovat
Datum: 8.1.2020 16:54
Titulek:
Bez titulkuAutor:
Občan Postřelmovasouhlas 95 - nesouhlas 87
Jenže ten kluk tam vjel, protože světla neviděl. Hňupe
Reagovat
Datum: 8.1.2020 17:58
Titulek:
Re: Bez titulkuAutor:
Jardasouhlas 94 - nesouhlas 73
Ale čí je to problém, že je neviděl? A proč je neviděl, když prokazatelně svítily?
Reagovat
Datum: 8.1.2020 22:05
Titulek:
Re: Bez titulkuAutor:
Vyhnálovsouhlas 100 -
nesouhlas 70
Ty jsi pěkný blbec . Taky ti přeji, aby tě potkalo to co paní Ratajovou.
Reagovat
Datum: 9.1.2020 09:01
Titulek:
Re: Bez titulkuAutor:
občansouhlas 77 - nesouhlas 79
hlavně tam kluk tam vjel protože měl na uších sluchátka
Reagovat
Datum: 9.1.2020 09:36
Titulek:
Re: Bez titulkuAutor:
Vyhnálovsouhlas 86 - nesouhlas 80
A klapky na očích měl taky?
Reagovat
Datum: 9.1.2020 15:19
Titulek:
Re: Bez titulkuAutor:
občansouhlas 87 - nesouhlas 75
asi ano když neviděl červenou
Reagovat
Datum: 9.1.2020 18:16
Titulek:
Re: Bez titulkuAutor:
Vyhnálovsouhlas 97 - nesouhlas 75
Asi ano. Občane ty seš kokot. Tady končím, s blbcema je zbytečná diskuse.
Reagovat
Datum: 8.1.2020 18:10
Titulek:
Bez titulkuAutor:
Občan Postřelmovasouhlas 96 - nesouhlas 83
Prostě je neviděl, jinak by tam nevjel. Kdyby tam byly závory, tak by se to nestalo. Jenom blbec může obhajovat názor, že světla stačí. Kdyby stačila, tak by nebylo tolik mrtvých. A těch už bylo, jen co já pamatuju.
Reagovat
Datum: 8.1.2020 18:38
Titulek:
Re: Bez titulkuAutor:
Jardasouhlas 85 - nesouhlas 95
Zajímavé, že tam projedou desítky aut denně, desítky kolařů a chodců a ti to nepřehlédnou.
To je podobné jako se rozčilovat na chodce, který nemá V OBCI reflexní prvky. Naprosto bezdůvodně; nemá, protože je zákon nařizuje výhradně mimo obec. A když takového chodce řidič sejme, rozhodně mu nepomůže výmluva "Já ho prostě neviděl". A takových chodců údajně chodí v Postřelmově po silnici u hřbitova dost.
Reagovat
Datum: 8.1.2020 19:27
Titulek:
Re: Bez titulkuAutor:
Občan Postřelmovasouhlas 98 - nesouhlas 84
Přeju ti, aby někdo s tvoji rodiny skončil po vlakem. Třeba se ti pak rožne v gebulce.
Reagovat
Datum: 8.1.2020 19:44
Titulek:
Re: Bez titulkuAutor:
Jardasouhlas 94 - nesouhlas 78
Nějakej bystrej koukám... tak mi zkus vysvětlit skutečnost, proč přes přejezdy chodí a jezdí na kole lidi, pokud se ve stanici křižují vlaky. Tito rozhodně vidí, že svítí červená a slyší výstražník, přesto tam vlezou.
Reagovat
Datum: 8.1.2020 19:25
Titulek:
Bez titulkuAutor:
Občan Postřelmovasouhlas 94 - nesouhlas 77
Kdyby byly závory, nebylo by tolik mrtvých. Končím, zbytečné kecy.
Reagovat
Datum: 8.1.2020 19:34
Titulek:
Re: Bez titulkuAutor:
Jardasouhlas 92 - nesouhlas 84
V Šumperku nejsou závory ANI NA JEDNOM přejezdu a taky to funguje. Občas tam sice nějaká havárie je, ale zase proto, že tam vjel nebo vešel někdo na červenou. A to je město, ne vesnice.
Reagovat
Datum: 10.1.2020 07:22
Titulek:
jednoznačně závoryAutor:
postřelmováksouhlas 80 -
nesouhlas 73
Obhajovat v dnešní době přejezdy bez závor může jen ignorant.Lidská činnost se neřídí jen světly a vyzváněním.Přes přechod jdou děti do školy, staří lidé z Vyhnálova. Každou půlhodinu zde projíždí vlak vysokou rychlostí.Vyřítí se ze zatáčky zpoza betonové zdi.To je právě ta vražedná kombinace.Obecní úřad by měl zveřejnit dokumenty, co kdy udělal pro bezpečnost svých občanů.Prý zde chybí dokonce kolaudace !!
Reagovat
Datum: 12.1.2020 20:00
Titulek:
Re: jednoznačně závoryAutor:
Vyhnálovsouhlas 87 - nesouhlas 76
Ti idioti, co ti daly mínusy, patří do blázince.
Reagovat
Datum: 12.1.2020 20:40
Titulek:
Re: jednoznačně závoryAutor:
aNONYMsouhlas 92 - nesouhlas 74
A ty patříš do kurzu základu českého jazyka.
Reagovat