ZPRÁVY

Policie hledá svědky nehody motorkáře

2. listopadu 2012, 10:23, téma Z POLICEJNÍ LINKY, mošo


Okres – O pomoc při vyšetřování nehody motorkáře žádá občany Policie Olomouckého kraje. Mladý motorista následkům zranění podlehl.
K nehodě došlo 29. září mezi čtvrtou a pátou hodinou odpolední na silnici mezi obcemi Kosov – Hoštejn. Třiatřicetiletý muž jel na motorce značky Kawasaki. Příčina nehody je nyní v šetření. „Hledáme svědky této dopravní nehody a prosíme je, aby kontaktovali policisty prostřednictvím linky 158 nebo telefonního čísla 974 779 101,“ řekla Marie Štrbáková z Krajského ředitelství Policie Olomouckého kraje.


Sdílet na Facebooku Upozornit známého | Tisknout | Nahoru

NÁZORY K ČLÁNKU
Redakce Rej.cz není odpovědná za obsah diskuze. Každý přispěvatel nese právní odpovědnost za své zveřejněné názory.

Datum: 5.11.2012 09:14
Titulek: Bez titulku
Autor: Josef
souhlas 147 - nesouhlas 130
Okolnosti jsou zcela jasne.Neprizpusobil rychlost,nedbal povrchu vozovky a povetrnostnim vlivum,precenil sve schopnosti.Staci mne jen co predvadi po sumperskych ulicich.Takto bych ten pripad asi uzavrel.V pripade mnohych motorkaru bych ani nejake vysetrovani neprovadel,jelikoz si za to muzou sami a nas ostatni to potom akorat stoji penize.Tecka

Reagovat
Datum: 5.11.2012 11:27
Titulek: jj, podivam a vidim
Autor: cinique
souhlas 145 - nesouhlas 138
Dneska jsem šla šumperskými ulicemi a stala jsem se svědkem toho, jak nějaký chodec zcela bez rozhlížení skočil do vozovky přímo před přijíždějící auto. Řidič dupl na brzdu a chodce kousek svezl. Nikomu se nic nestalo. Ale donutilo mě to přidat se k Josefovi - odteď jsou mi okolnosti jakékoliv nehody s chodcem zcela jasné. Chodci se nerozhlížejí a skáčou autům pod kola. Viděla jsem to sama. Takže mrtvoly na přechodech už není třeba vyšetřovat. Vždyť nás to všechny stojí peníze. Takový ciráty s tim furt. Vyšetřování, soudy, posudky... Tolik peněz. A přitom se stačí zeptat Josefa. Nebo Jardy. Nebo Emila od naproti. Šumperk je přece plnej chytráků. Jeden ředitel Zeměkoule vedle druhýho. Tečka.

Reagovat
Datum: 5.11.2012 11:32
Titulek: Re: jj, podivam a vidim
Autor: aNONYM
souhlas 123 - nesouhlas 164
Moc hezká reakce :-)

Reagovat
Datum: 5.11.2012 18:48
Titulek: Re: jj, podivam a vidim
Autor: Josef
souhlas 114 - nesouhlas 126
hrusky jablka dohromady. Tady je to uplne jina situace...chodes ktery vstoupil do vozovky a ridic ktery mel predvidat !!!! Pokud se neco stane jakemukoliv motorkari...z 99 procent si za to muzou sami.Letos sem na vlastni oci v usteckem kraji videl nehodu,kdy frajer na motorce to postavil na zadni,nejak to neustal,ujela pod zadkem a motorka trefila primo nejakou mamu s kocarkem a druhym ditetem vedle kocarku.Bilance nehody?Dite v kocarku mrtve na miste,matka tezke zraneni,druhemu diteti se nastesti nic nestalo.Takze nesrovnavejte motorkare s nejakymi chodci,kteri se svezou po kapote..pokud ridic dodrzuje rychlost.Chtel bych videt kdyby konkretne motorkar,ktery bohuzel zranenim podlehl sebou vzal jeste nekoho jineho...nevinneho jen proto,ze si musel prohanet sunky na silnem stroji...jak by jste reagovala.

Reagovat
Datum: 5.11.2012 21:26
Titulek: Re: jj, podivam a vidim
Autor: aNONYM
souhlas 118 - nesouhlas 99
Můžete udat zdroj informace, že za 99% nehod motorkářů můžou oni sami? Děkuji.

Reagovat
Datum: 7.11.2012 02:36
Titulek: Re: jj, podivam a vidim
Autor: Smyl Flek z Nohavic
souhlas 135 - nesouhlas 121
Bohužel se asi nedočkáme. Ale ono je to v titulku. Pan Josef se prostě podívá a vidí. A vše je mu hned zcela jasné. Prolistuje Blesk, omrkne zprávy na Nově a už ho nikdy nikdo nepřesvědčí, že ty jeho z palce vycucaný procenta jsou úplně mimo. A ještě pro jistotu přidá další příspěvek, pod který se podepíše jiným jménem, aby ta jeho pravda byla větší. Evidentně žije ve světě, kde když se dostatečně nahlas a často říká cokoliv, stane se to pravdou. V takovém světě pak žádné další argumenty, šetření ani důkazy nejsou potřeba.

Reagovat
Datum: 7.11.2012 09:09
Titulek: Re: jj, podivam a vidim
Autor: aNONYM
souhlas 138 - nesouhlas 112
Souhlas, a takových je tady víc. A nejvíc k smíchu jsou mi ti, co jen dají negativ, ale argument nenapíší, protože je jim jasné, že mám pravdu, ale ta pravda je štve, tak se pomstí aspoň tím nesouhlasem.

Reagovat
Datum: 7.11.2012 14:47
Titulek: Re: jj, podivam a vidim
Autor: Shalom
souhlas 163 - nesouhlas 115
Považuji Tě za fašistu. Je to negativní názor, pravda, lež?

Reagovat
Datum: 7.11.2012 15:05
Titulek: Re: jj, podivam a vidim
Autor: aNONYM
souhlas 148 - nesouhlas 109
A proto nesouhlasíš s věcným dotazem na fakta kolem nehod motorkářů? Já nejsem nacionalista ani fanda silné role státu, navíc jsem víceméně pacifista takže fašista být nemůžu. Ale samozřejmě ti nebráním si myslet cokoliv, tak jako já si o tobě myslím, že jsi, kulantně řečeno, méně intelektuálně zdatný.

Reagovat
Datum: 7.11.2012 15:42
Titulek: Re: jj, podivam a vidim
Autor: Shalom
souhlas 132 - nesouhlas 100
S motorkami to nemá nic společného. Ale tvé návrhy v Listárně, např. jak se naložit do budoucna s lidmi, kteří jsou pro společnost přítěží, je úděsné.

Reagovat
Datum: 7.11.2012 17:14
Titulek: Re: jj, podivam a vidim
Autor: LH
souhlas 151 - nesouhlas 133
Dnes jsem si vzpoměl na příspěvek od ciniqe, jedu si takhle autem a chodec si rychlým krokem kráčí po chodníku vedle silnice, najednou vpravo vbok a šup pod auto, no vyšlo to, jen nevím čím ti chodci přemýšlej, já osobně dám přednost tomu že si chvilku počkám (když jsem v roli chodce) ale něčemu co je minimálně 10x těžší něž já pod kola neskáču, vím že bych to nevyhrál a to mám na mysli tím desetinásobkem malý auta.

Reagovat
Datum: 7.11.2012 17:49
Titulek: Re: jj, podivam a vidim
Autor: aNONYM
souhlas 155 - nesouhlas 114
Souhlasím s tebou, pokud bych to myslel vážně. Příspěvky, o kterých píšeš byly úmyslně vyhnány do extrému, já tak někdy píšu, na extrém reaguju extrémem. Vadí mi, jak si tady lidi pořád stěžují a přitom za spoustu věcí si můžou sami.

Reagovat
Datum: 8.11.2012 10:36
Titulek: Re: jj, podivam a vidim
Autor: Amen
souhlas 140 - nesouhlas 147
A zes neprisel s necim podobnym uz na ten Josefuv prispevek. Kdyz nekdo videl jednu nehodu s motorkarem a na zaklade toho zacne prohlasovat, ze za vsechny nehody si motorkari muzou sami, ze neni potreba to vysetrovat, protoze vinik je okamzite jasnej - motorkar! Za chvilku by z nej nakonec vylezlo, ze by se meli rovnou postavit ke zdi - to taky nema k fasismu daleko, ne? A zda se, ze aNONYM se tentokrat stavi spis do opozice.

Reagovat
Datum: 6.11.2012 12:28
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Miroslav1
souhlas 137 - nesouhlas 129
A jéje. Zase někdo mindrák který si vybíjí směrem k motorkářům.
Vážený pane, co by jste řekl např. na nehodu která se stala před několika lety na kopci mezi Bludovem a Šumperkem kdy náctiletý motorkář jel slušně podle pravidel a zpoza horizontu vyletělo auto, přejelo do protisměru a motorkáře zabilo. A nebo loňská nehoda mezi Rovenskem a Zábřehem. Mladík jel ze školy a v protisměru auto předjíždělo cyklistu přímo v zatáčce, takže auto vjelo do protisměru a zabilo motorkáře.

To jen dva případy. Doporučil bych Vám sednout si na motorku aby jste pochopil i opačnou stranu věci - jak se řidiči automobilů chovají k motorkářům. Můžu Vám s klidným srdcem říci, že je to u nás ostuda! Možná i kvůli tomu, že je mezi motoristy tolik lidí s Vám podobným myšlením - ostatní neumí jezdit, jen JÁ jsem geniální.
V Itálii když řidič auta vidí motorku, tak uhýbá ke kraji aby ji pustil. Projížděl jsem celé Rakousko na kole a v 80% případů když mě potkalo auto v zatáčce tak jelo krokem za mnou a předjelo teprve za zatáčkou. Bylo to tak časté, že mi to přišlo až trapné, že je zdržuji.

A u nás? U nás jen výmluvy za vše můžou motorkáři, cyklisti na cestě nemají co dělat, jen JÁ jsem ve svém vyšmeleném vraku dokonalý řidič, mistr světa.

Reagovat
Datum: 6.11.2012 21:49
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Josef
souhlas 131 - nesouhlas 119
Ja mel ale na mysli,ze kdyz si to zpusobi sam a ne ze do neho nekdo vleti.Tohle jsem mel na mysli.Ael jsem na mysli to,ze kdyz se sam nekde vymele svoji vinou,ze jezdi jak jezdi :-)

Reagovat
Datum: 7.11.2012 11:25
Titulek: Re: Bez titulku
Autor:
souhlas 137 - nesouhlas 102
A co když šlo o spolujezdce ?

Reagovat
Datum: 6.11.2012 01:35
Titulek: Bez titulku
Autor: Martin
souhlas 145 - nesouhlas 124
No ja osobne vzhledem k tomu jak jezdi,tak malokdo dodrzuje nejake predpisy.V obci 50,mimo obec 90 atd.A kdyz nekde vidim clanek,ze se nekdo zranil nebo horsi pripad zabil na motorce,na vine je neprimerena rychlost,predjizdeni v neprehlednem useku..atd atd.Takze to mluvi samo za sebe.

Reagovat
Datum: 6.11.2012 19:58
Titulek: Sice
Autor: LH
souhlas 128 - nesouhlas 83
Motorkáři jsou sice zatracováni ale narozdíl od řidičů aut zabijí několikanásobně míň lidí a není to jen poměrem auta:motorky.

Reagovat
Datum: 8.11.2012 08:32
Titulek: Re: Sice
Autor: LojzaN
souhlas 158 - nesouhlas 99
Nastesti vetsinou zabiji jen sebe .. Zkuste si v lete jet na kole na Skritek! Mam vzdy pocit, ze jsem se ocitl na zavodnim motorkarskem okruhu (spis zavodu do vrchu)! 2x jsem byl svedkem motorkarske nehody a neni to nic pekneho.. Mam nekolik znamzch motorkaru, ale Ti se od techto divocaku lisi hlavne vekem ale podotykam i inteligenci. Sednou si na motorku, zakloni se uzivaji si cestu a vetsinou neohrozuji okoli ...

Reagovat

ZA KULTUROU ZADARMO

 VYHODNOCENÍ

V minulé soutěži se o volný vstup na zábřežský Akustikfest správnou odpovědí nikdo nepřihlásil, nemá tedy žádného výherce.