Redakce Rej.cz není odpovědná za obsah diskuze. Každý přispěvatel nese právní odpovědnost za své zveřejněné názory.
Datum: 24.7.2019 05:42
Titulek:
Dva pitomciAutor:
Nanosekunda ®souhlas 49 - nesouhlas 147
Že je Kuba vemeno, víme všichni, ale už mu jednou lidi dali kormidlo. Jestli by nebylo lepší, namísto házení klacků pod nohy, mu s tím řízením pomoct...
Je to jeden větší beran než druhej a město se z vysoka sere!
Reagovat
Datum: 26.7.2019 11:04
Titulek:
Re: Dva pitomciAutor:
Vladimírsouhlas 63 - nesouhlas 46
Pomoct? Není to možné. Bez souhlasu starosty Kuby si nikdo na úřadě nekoupí ani tužku!
Reagovat
Datum: 1.8.2019 09:08
Titulek:
Re: Dva pitomciAutor:
Mohelničáksouhlas 51 - nesouhlas 46
Kuba dělá svým chováním osudu ,proč ho nemění třeba za Kubíčkovou? Ta by zvládla řídit zastupitele v klidu a byl by pokoj. Kuba dělá konflikty a nahrává opozici.
Reagovat
Datum: 24.7.2019 08:14
Titulek:
opoziceAutor:
poustevníksouhlas 52 - nesouhlas 75
to co předvádí opozice je vrchol trapnosti - od dokončení parkoviště pod autobusákem zde máme nekonečné vysílání (skoro jako ULice na Nově), kde nám pořád ukazují jak tam teče a že je Kuba neschopný. Není týden aby to někde neběželo.Lidi už to ani nezajímá, všichni ví kde je problém. Kuba to nestavěl, ani město ne. Stavěla to firma, reklamaci uznává a musí to vyřešit. Že to převzal stavební dozor je problém a toho by měli pranýřovat. Do dneška nevíme kdo ten dozor vlastně byl a zda se nějak zodpovídá. Já si myslím, že lidi spíš dokáží ocenit co se všechno v posledních letech v Mohelnici změnilo a zlepšilo. A ať je pan starosta třeba hulvát tak pro město sehnal více peněz než všichni jeho předchůdci od revoluce dohromady. Proč? Protože je v tomhle dobrej. Třeba příště budeme mít slušného starostu a všichni budou říkat jaký je to hodný člověk ale pro město neudělá ani půlku toho co Kuba. Už jsme zde měli několik hodných a slušných starostů a neměli jsme spravené ulice, pěkné chodníky, nová hřiště pro děti, nová místa pro parkování, cyklostezky. Co lidé více ocení ukázali v posledních volbách. Strany, které vsadili na házení špíny propadly. A nevzali si ponaučení a rejou pořád a myslí si, že jim to pomůže. Nikoliv. Takže milí opozičníci vzhůru do natáčení nekonečného seriálu s názvem autobusové nádraží, svolávání truc zastupitelstev v době dovolených a nesnesitelného horka a vzhůru na smetiště dějin. Pokud se nezmění Váš přístup na konstruktivní tak Vás ta cesta nemine.Ostatně máte s tím své osobní zkušenosti z minulosti a žádná Změna Vám nepomůže.
Reagovat
Datum: 26.7.2019 11:07
Titulek:
Re: opoziceAutor:
Vladimírsouhlas 54 - nesouhlas 44
V jiném městě by bylo pravdou, že odpovědnost má stavební dozor, zhotovitelská firma tpod. Ne tak v Mohelnici, kde je starostou Pavel Kuba, který do všeho strká nos i do řízení staveb. Všichni to vědí, ale když nastane problém, po ničím není podepsaný a hodí to na úředníka.
Reagovat
Datum: 29.7.2019 10:43
Titulek:
Re: opoziceAutor:
Alicesouhlas 58 - nesouhlas 37
Tak já si hlavně myslím, že na pana Kubu budeme dlouho vzpomínat až se bude provádět rekonstrukce podzemního parkoviště na autobusovém nádraží. Až se to začne pořádně vyšetřovat, tak se zjistí věci!
Reagovat
Datum: 29.7.2019 11:33
Titulek:
Re: opoziceAutor:
Vladimírsouhlas 55 - nesouhlas 40
Nejde jen o starostu, chce to týmovou práci. Bohužel Mohelnická demokracie, co by vítězná strana, spolupráci odmítá. Její členové jsou starostou Kubou šikovně manipulováni a vmanévrováváni do konfliktu s názorovými oponenty. Výsledek? Tvorba jednoho muže bez oponentury, za potlesku členů strany.
Reagovat
Datum: 29.7.2019 12:18
Titulek:
Re: opoziceAutor:
poustevníksouhlas 39 - nesouhlas 57
nebudu zastírat, že jsem příznivcem systému jako je v USA - vítěz bere vše a při dalších volbách mu to lid sečte. Škoda, že u nás není obecně zaveden - vyhnuli bychom se tomu, že u kormidla jsou strany, které volilo pár lidí. Tady se to Mohelnické demokracii splnilo a u dalších voleb bude skládat účty. Třeba se tam Kuba nedostane. Jen jsem přesvědčen, že ta cesta, kterou zvolili pan Němec, pan Bača a poslední dobou i pan Budiš není dobrá. Ten konfrontační tón zkusili někteří z nich už před volbami a co bylo výsledkem - Mohelnická demokracie má nadpoloviční většinu.A znovu tím samým způsobem pokračují dál, naprosto nepoučitelní. A bohužel pro ně - za Kubou jsou výsledky (neberu autobusák, to je prostě šlendrián dodavatele) a to většina voličů oceňuje a proto dostali tolik hlasů. Umí být připraven na dotační tituly.
Reagovat
Datum: 30.7.2019 11:55
Titulek:
Re: opoziceAutor:
Katkasouhlas 50 - nesouhlas 30
Konfrontační tÓn může někdy škodit, ale taky je někdy velice důležitý. Osobně mám pocit, že opozice je neustále drážděna nestandardními a nezákonnými kroky lidí z Mohelnické demokracie a lidé je nevolili pro to, aby byli ticho a nechali si všechno líbit. Právě k tomu je dobré, aby tam byli i názorový oponenti.
Reagovat
Datum: 11.8.2019 15:39
Titulek:
Re: opoziceAutor:
Mohelničáksouhlas 45 - nesouhlas 54
Přesně tak. Pan zastupitel Němec někdy mluví déle, ale vždy k věci. A Kuba mu stále skáče do řeči a uráží. To přece nejde. Měl by být zvoken jiný starosta, ale Mohelnická demokracie nikoho nemá. A to jich je tam 11. Já bych si uměl představit starostou třeba ředitele Penzionu Junka, ale Kuba prý chce teď po něm, aby rezignoval a na jeho místo nastoupil Herrgot Homola, milovník hlasité nic neříkajíci muziky, kterou provozuje.
Reagovat
Datum: 30.7.2019 11:58
Titulek:
Re: opoziceAutor:
Luděksouhlas 48 - nesouhlas 45
Vy ale ten problém podzemního parkoviště na autobusovém nádraží zlehčujete. To zdaleka není jen šlndrián dodavatele. Bezpochyby se to dozvíme, až bude přístup k informacím. Nyní se vše zametá pod koberec. Vždyť je to už skoro rok zkolaudované!
Reagovat
Datum: 1.8.2019 09:13
Titulek:
Re: opoziceAutor:
Mohelničáksouhlas 45 - nesouhlas 47
Nedělejme z pana kuby někoho, kým není. O dotacích a projektech ve městě rozhodovali zastupitelé a radní, starosta sám nemůže nic. Podepisovat projekty a stříhat pásky zvládne jakýkoliv starosta. Kuba sám nemá žádné pravomoci.
Reagovat
Datum: 2.8.2019 10:00
Titulek:
Re: opoziceAutor:
Luděksouhlas 55 - nesouhlas 43
Kdybyste znal složení rady města, pochopíte, že co navrhne starosta Kuba, bývá schváleno! To je realita. Žádné oponentní názory nejsou vítány, žádná diskuse. Nikdo v současné radě města není schopen starostovi oponovat a také to nedělá. Zastupitelstvu byly výrazně omezeny kompetence a jeho role byla snížena na formální schválení rozpočtu města. Takto významný bod je ostatně schválen během několika minut.
Reagovat
Datum: 2.8.2019 20:09
Titulek:
Re: opoziceAutor:
Mohelničáksouhlas 55 - nesouhlas 46
Vím že radní jsou jen loutky a nechají se jen dirigovat Kubou. Třeba pan Wolf leze Kubovi do zadku kvůli těm 7000 Kč za funkcí v radě...a Přidal? Škoda mluvit.
Reagovat
Datum: 9.8.2019 11:35
Titulek:
Re: opoziceAutor:
Martysouhlas 54 - nesouhlas 29
Členy rady města si starosta Kuba pečlivě vybral, aby mu vše odsouhlasili a zároveň, aby nebyli schopni mu oponovat. 7000 Kč měsíčně, to je pěkný peníz.
Reagovat
Datum: 11.8.2019 15:29
Titulek:
Re: opoziceAutor:
Mohelničáksouhlas 51 - nesouhlas 35
No jasně. Kuba vše nachystá a radní mu to jen slepě odmávají. Však co by se namáhali za těch skoro 100 tisíc ročně...
Reagovat
Datum: 4.8.2019 09:35
Titulek:
Re: opoziceAutor:
MUDrsouhlas 74 - nesouhlas 45
Připomínáte mi jednoho zubaře, který všude byl, všechno zná, od všeho má klíče s pokud je nemá, tak je sežene....
Reagovat
Datum: 28.8.2019 07:44
Titulek:
Re: opoziceAutor:
Vladimírsouhlas 23 - nesouhlas 34
Zubař a klíče, perfektní přirovnání.
Reagovat
Datum: 9.8.2019 10:04
Titulek:
ObjevAutor:
Martysouhlas 48 - nesouhlas 36
HANÁK JE ZUBAŘ!
Reagovat
Datum: 11.8.2019 15:33
Titulek:
Re: ObjevAutor:
Mohelničáksouhlas 2 - nesouhlas 0
příspěvek smazán redakcí
Reagovat
Datum: 11.8.2019 15:44
Titulek:
Re: ObjevAutor:
Mohelničáksouhlas 42 - nesouhlas 55
Bývalý zastupitel Jiří Hanák není zubař, ale odborář. Zubařem je mddr. Ambrož, mladik se vzhledem 4% menšiny...
Reagovat
Datum: 11.8.2019 18:58
Titulek:
Re: ObjevAutor:
Anonymsouhlas 29 - nesouhlas 56
Ikdyž doplivneš daleko, je to jenom slina
Reagovat