SPORT

JAK TO VIDÍM JÁ: Zaslouží si mužský hokej přísun městských miliónů?

29. dubna 2015, 17:00, téma HOKEJ, Petr Fišer


Šumperk - Je to věčné téma. Zaslouží si mužský hokejový celek ze Šumperka, který působí na úrovni první ligy, několikamiliónovou podporu městské radnice? Názory se různí. A v nejednom případě i radikálně rozcházejí.

 Na týmové úrovni je mistrovské zápolení na ledě bezpochyby nejdražším kolektivním sportem. Jedna sezóna ve druhé nejvyšší soutěži v České republice spolkne minimálně deset miliónů korun. Kluby se tak bez radními odklepnuté částky tvořené sedmi čísly neobejdou. Platí to o Havířovu, Třebíči, Prostějovu, Litoměřicích, Ústí nad Labem a dalších. Kde vydatným způsobem nepomůže město, nemůže být ligové mužstvo. Jsou to propojené nádoby.
Jedno je jisté. Hokej je fenomén. A společně s fotbalem národní sport. Ať se to někomu líbí, nebo ne. Asi každý z nás juchal při slavném Naganu jako smyslů zbavený a skákal nespoutanou radostí metr vysoko. Kdyby dosáhli podobného triumfu basketbalisté, házenkáři nebo volejbalisté, nikdy to nebude mít takovou masivní odezvu jako v případě Jágra a spol.
Šumperk je díky hokejovému souboru ve stálém kurzu. Výsledky jediného profesionálního seskupení na okresním území se aktuálně objevují na teletextu. O vybraných zápasech se mluví v rádiu a televizi, ve velkém rozsahu se mu věnují i tištěná a internetová média. O Dracích se ví široko daleko. I když návštěvnost pomalu stagnuje a mírně klesá, pořád je to lidová zábava servírovaná největšímu počtu pravidelných diváků.
„Jenže to stojí spoustu zbytečně vyhozených peněz. Dejte stejné finance jinému sportu nebo talentovanému jedinci a bude ještě úspěšnější,“ opanují hokejoví kritici. „A navíc tam nehrají žádní odchovanci, ale jen nádeníci a žoldáci posbíraní po celé republice,“ přidávají další argument, který jim pije krev.
Jaká byla opravdová realita? Do zápasů minulého ročníku zasahovalo až deset místních hráčů, co s hokejem začínali na Tyršově stadiónu. A to je v porovnání s konkurencí velice solidní číslo. Nemalou část sestavy navíc dotvářeli hokejisté, kteří v Šumperku působili delší čas. Stačí zmínit Holíka, Sedláka, Haase či Pláška.
Daleko větší průšvih vidím ve skutečnosti, že se šumperský hokej dělí na dvě poloviny a už několik let není jednotný. Jedna skupina se věnuje výhradně prvoligovým mužům, druhá mládeži. A společnou řeč asi jen tak nenajdou. Je to obrovská škoda.
Kdybych byl kouzelný dědeček, vyčaroval bych každému oddílu měšec plný bankovek, který by bohatě postačil na poklidné fungování a bezproblémové hospodaření. Klobouk dolů před všemi, kteří se své sportovní zálibě věnují ve volném čase po práci a v daleko skromnějších podmínkách. Častokrát za to ještě musí platit formou členských příspěvků. A přesto si to s partou kamarádů náramně užívají.
Aniž bych chtěl komukoliv nadržovat nebo stranit (sport mám rád jako celek), nemůžu se zbavit dojmu, že si je potřeba sundat růžové brýle. I kdyby profesionální hokej ze Šumperka nadobro zmizel, ostatní kluby se zničehonic v městských penězích a dotacích topit nezačnou. To mi věřte. Byly na tom snad lépe v dobách, kdy se na stejném místě hrál neporovnatelně levnější hokejový přebor nebo průměr druhé ligy? Nebyly. A to ani v případě vybraných sponzorů, kteří jsou z různých důvodů a příčin ochotni financovat pouze chod mezi fanoušky stále populárních Draků. Prostě je to tak, i když to většina protestujících může považovat za nespravedlivý proces. Žádné zázračné mávnutí kouzelným proutkem se čekat nedá.


Sdílet na Facebooku Upozornit známého | Tisknout | Nahoru

NÁZORY K ČLÁNKU
Redakce Rej.cz není odpovědná za obsah diskuze. Každý přispěvatel nese právní odpovědnost za své zveřejněné názory.

Datum: 29.4.2015 21:43
Titulek: Každej pěkně za své
Autor: Honza
souhlas 502 - nesouhlas 321
Hrajte si,ale za své.

Reagovat
Datum: 30.4.2015 13:55
Titulek: Re: Každej pěkně za své
Autor: NHLko
souhlas 486 - nesouhlas 393
Peníze na sport dát lidem kteří aktivně sportují a ne to vrazit do býčí arény kde obecenstvo ukájí své nízké pudy. Na zlepšení tělesné kondice diváků se to nijak neprojevuje. To zaplaťte lidem posilovny, bazény a vůbec lidem kteří aktivně sportují a jen nečumí. Hokej je jenom draze zaplacené divadlo pro primitivy z našich peněz. A hlavně z těch kteří hokej nesledují.

Reagovat
Datum: 4.5.2015 16:39
Titulek: Re: Každej pěkně za své
Autor: miki
souhlas 374 - nesouhlas 347
Sam jsi primitiv!!!

Reagovat
Datum: 30.4.2015 06:45
Titulek: že by se dalo
Autor: mamtendojem
souhlas 495 - nesouhlas 407
těch tři a půl mega klidně rozpustit účelověji a šťastných by bylo více lidí ...

Reagovat
Datum: 30.4.2015 08:17
Titulek: Pouze hokej?
Autor: Tomáš 2
souhlas 480 - nesouhlas 352
Kdo viděl letošní rozdělení grantů a dotací, tak se nemůže vůbec divit tom, jak město peníze "účelně" rozděluje :-/

Reagovat
Datum: 30.4.2015 14:46
Titulek: Bez titulku
Autor: Jaryn
souhlas 460 - nesouhlas 406
Pane redaktore, jako jeden z mála redaktorů máte nadhled a smysl pro objektivitu. Nicméně, asi házíte perly sviním, ta diskutující lůza Vás asi nepochopí. Ale díky za takový článek, snad to něco pozitivního přinese.

Reagovat
Datum: 1.5.2015 04:29
Titulek: Re: Jaryn
Autor: X
souhlas 498 - nesouhlas 291
Diskutující lůza chápe že jsi de.il ale i takoví jako jsi ty mají právo na názor

Reagovat
Datum: 1.5.2015 11:13
Titulek: Re: Jaryn
Autor: aNONYM
souhlas 437 - nesouhlas 390
Jaryn je spíš primitiv, co se řídí heslem: co se líbí mně, je OK a komu se to nelíbí, je lůza. Taková ta komoušská mentalita jediného správného názoru.

Reagovat
Datum: 2.5.2015 07:58
Titulek: Re: Jaryn
Autor: Jaryn
souhlas 366 - nesouhlas 280
Asi ty příspěvky moc nečtete, nikdy nikomu nic nevnucuji, já a komanči, vole. Jen tak mimochodem, souhlasíte s panem redaktorem?Jaký je Váš názor k věci, když ze dvou mojich vět umíte udělat závěr, který je zcela obrácený s realitou.

Reagovat
Datum: 2.5.2015 10:25
Titulek: Re: Jaryn
Autor: aNONYM
souhlas 443 - nesouhlas 364
Tak kdo konkrétně je teda svině a lůza? Ten, kdo má jinej názor na dotování hokeje než ty, ne? Tak co se ti nelíbí? Já si nemyslím, že by se měla v SU držet první liga za cenu lití peněz do hokeje a kupování žoldáků. Kdyby se nalily miliony třeba do fotbalu, taky by vylezl nahoru, to není žádné umění valit peníze do sportu a pak se radovat, jak se nám daří. Raději bych ty peníze dal místním ŠUMPERSKÝM sportovcům, i když menších sportů než CIZÍM žoldákům bez vztahu k městu.

Reagovat
Datum: 2.5.2015 16:35
Titulek: Re: Jaryn
Autor: anm
souhlas 464 - nesouhlas 391
město dává do hokeje peníze jen tehdy, pokud si hokej více peněz sežene sám, a to se díky p. Velčovskému daří.......vy byste tak nějak po bolševicku rád dal všem stejně, všichni by něco dostali, ale nikdo by se nedostal na úroveň dnešních Draků......

Reagovat
Datum: 2.5.2015 19:36
Titulek: Re: anm
Autor: XXX
souhlas 522 - nesouhlas 376
Po bolševicku ? to je jedněm nacpem co de (hlavně sobě) a ostatním nějak zalepíme hubu

Reagovat
Datum: 10.6.2015 19:43
Titulek: Re: anm
Autor: X
souhlas 249 - nesouhlas 349
Tak dnes na nově za sto tyček zařídí RŮŽA hráči kariéru v ŠPK TO JE MASO :-)

Reagovat
Datum: 2.5.2015 20:28
Titulek: Re: Jaryn
Autor: aNONYM
souhlas 455 - nesouhlas 329
Na úroveň dnešních Draků, to znamená na chvost první ligy? Tak to děkujeme, Lojzo, tam za ty peníze dostanu jakýkoliv sportovní oddíl, ty komiku :)))

Reagovat
Datum: 2.5.2015 20:57
Titulek: Re: Jaryn
Autor: anm
souhlas 447 - nesouhlas 390
žvanění je pro mnohé tady typické, ale skutek utek.....dnes neumí na hokej sehnat peníze větší města než je Šumperk, můžeme být rádi za p. Velčovského......až se přestane o zdejší hokej zajímat, půjdou Draci dolů a samozřejmě po vašem planém žvanění ani pes neštěkne....

Reagovat
Datum: 3.5.2015 01:42
Titulek: Re: Jaryn
Autor: Smyl Flek z Nohavic
souhlas 424 - nesouhlas 372
Prosimtě a kam jako ještě dolů by asi tak mohli jít?

Reagovat
Datum: 3.5.2015 14:48
Titulek: Re: Jaryn
Autor: anm
souhlas 428 - nesouhlas 377
asi netušíte, že 1. liga je profi, z ní se dá spadnout do 2. ligy a z té do kraje....proč tady diskutujete, když tomu nerozumíte?

Reagovat
Datum: 4.5.2015 00:45
Titulek: Re: Jaryn
Autor: Smyl Flek z Nohavic
souhlas 456 - nesouhlas 351
No, právěže tuším. Ale to je jedno. Klesnout už prostě není kam. To, co se děje na stadioně - jak na ledě, tak v hledišti - je prostě nehoráznej humus a ne hokej. Já jsem prostě přesvědčenej o tom, že by bylo lepší, kdyby Draci hráli radši tu druhou ligu, nebo klidně desátou ligu, kdyby to hráli amatérsky, kdyby to hráli naši (a ne nějací cizáci) a kdyby to hráli prostě proto, že by je to bavilo a že by to hrát chtěli a ne pro prachy. Pak by i fanoušky podle mě víc bavilo fandit, když by mohli fandit opravdu našim a když by věděli, že jsou to normální kluci a ne nějaký primadony. A možná by se pak i trošku změnila kultura toho našeho hokeje. A přestože by Šumperk hrál nižší soutěž, podle mě by sportovně (a chcete-li i kulturně) stoupl.

Reagovat
Datum: 3.5.2015 09:12
Titulek: Re: Jaryn
Autor: aNONYM
souhlas 411 - nesouhlas 355
Tak zrovna já nežvaním. Kdysi jsem založil jeden sportovní klub, vedl jsem ho a po několika letech jsem se s ním dostal do nejvyšší české soutěže. Šlo o „malý sport“ a šlo to bez dotací.

Reagovat
Datum: 3.5.2015 14:46
Titulek: Re: Jaryn
Autor: P.spk
souhlas 411 - nesouhlas 371
Tak v "malém" sportu je méně peněz, méně konkurence, méně diváků. Jsou sporty, kde existuje jen nejvyšší soutěž a pak je pod ní jedna nižší, víc nemá......co jste tím vlastně chtěl říci??

Reagovat
Datum: 3.5.2015 15:22
Titulek: Re: Jaryn
Autor: aNONYM
souhlas 456 - nesouhlas 358
Chtěl jsem tím jen říct, že vím z praxe, o čem je řeč, i když máte pravdu, proti hokeji je to jistě snažší.

Reagovat
Datum: 7.5.2015 20:18
Titulek: Re: Jaryn
Autor: Anonym
souhlas 435 - nesouhlas 370
Jo a jaký kuličky? :)

Reagovat
Datum: 3.5.2015 16:16
Titulek: Re: anm
Autor: XXX
souhlas 428 - nesouhlas 332
Co ti brání jim dávat celou svoji výplatu ? když to udělají i ostatní fanoušci mají vystaráno i na NHL :-) . Veřejné peníze mají být přístupné pro všechny a totéž i sportoviště

Reagovat
Datum: 4.5.2015 15:12
Titulek: Re: Jaryn
Autor: miki
souhlas 457 - nesouhlas 393
Divim se kolik sprostoty na hokej sem hazi zamindrakovana havet z vimeproc ,pisi sem lide,kteri videli sumpersky sport tam mozna z rychliku,na ktery sport v Sumperku a okoli chod i aspon stovky divaku stejne jako na hokej,na zadny!,vesmes porad jen kritizuji lide,kteri pro mesto nic neudelaji,jen kritizuji praci jinych plivou na hokej,divadlo atd. CHCE SE MI Z TECHTO OSLICH HLAV BLEJT!!!

Reagovat
Datum: 1.5.2015 11:14
Titulek: Draci jsou jediní, kteří na okrese něco znamenají.....
Autor: anm
souhlas 440 - nesouhlas 453
Kdyby se v Šumperku nehrála 1. liga, byli bychom ve sportovním světě na úrovni Bruntálu či Ústí nad Orlicí......buďme na Draky hrdí, podporujme je a přejme si modernizaci zimního stadionu....Pokud v ŠPk se hokej na této úrovni hrát nebude, je iluzorní si myslet, že nějaké posilovny a cvičiště si budou dělit miliony.....

Reagovat
Datum: 2.5.2015 08:52
Titulek: Re: Draci jsou jediní, kteří na okrese něco znamenají.....
Autor: X
souhlas 500 - nesouhlas 367
A co by se stalo kdyby se nehrála, nic svět se nezboří. A peníze by e měly dávat do sportovišť pro všechny, podporovat mládež ve sportu ne pár vybraných (jen se podívejte na Růžičku).

Reagovat
Datum: 1.5.2015 11:17
Titulek: Kam zmizela na hokejsumperk2003.cz diskuze?
Autor: anm
souhlas 441 - nesouhlas 392
To je nějaká plánovaná údržba, odstávka anebo se tam objevily nepohodlné názory?

Reagovat
Datum: 1.5.2015 17:11
Titulek: Kam zmizela na hokejsumperk2003.cz diskuze?
Autor: Dušan Masár
souhlas 406 - nesouhlas 281
Zákaz diskutovat o nejlepších sportovcích na okrese v roce 2015 je i na Deníku, Kastner to plně pod kontrolou, jako LTO.

Reagovat
Datum: 2.5.2015 22:31
Titulek: České sportovce dotují městské rozpočty standardně
Autor: P.spk
souhlas 473 - nesouhlas 365
Vrcholové oddíly v ČR se bez podpory na svých radnicích neobešly, pokud nechceme mít v Šumperku prales, buďme za zdejší hokej rádi....a že zde nejsou jen odchovanci? A kde si myslíte, že nejlepší odchovanci jsou? A kdo je platí? Tak to ve sportu je, pokud by nějaké peníze dostalo třeba jiné odvětví, stejně tisíce diváků, jak to dokáží Draci, stejně nepřitáhnou...

Reagovat
Datum: 3.5.2015 10:54
Titulek: Re: České sportovce dotují městské rozpočty standardně
Autor: aNONYM
souhlas 407 - nesouhlas 387
Tisíce :)))))) Vtip týdne.

Reagovat
Datum: 3.5.2015 14:43
Titulek: Re: České sportovce dotují městské rozpočty standardně
Autor: P.spk
souhlas 418 - nesouhlas 324
Tak kolik si myslíte, že přijde lidí jen na jedno utkání v průměru? a kolik jich přijde potom na celou sezónu? Vtip týdne proto, že neumíte násobilku.....

Reagovat
Datum: 3.5.2015 15:23
Titulek: Re: České sportovce dotují městské rozpočty standardně
Autor: aNONYM
souhlas 441 - nesouhlas 385
Ale chodí pořád ti samí, ne? Takže město dotuje zábavu pro tisíc lidí.

Reagovat
Datum: 3.5.2015 16:23
Titulek: Re: České sportovce dotují městské rozpočty standardně
Autor: Demík
souhlas 464 - nesouhlas 381
Města se prezentují hokejisty a fotbalisty, ne počtem nezaměstnaných, bezdomovců, narkomanů, alkoholiků, nebo počtem heren atp. Zatvrdlý primitivizmus z totáče.


Reagovat
Datum: 3.5.2015 16:36
Titulek: Re: České sportovce dotují městské rozpočty standardně
Autor: aNONYM
souhlas 375 - nesouhlas 362
Ten primitivismus je o hodně starší - říká se tomu chléb a hry. Platí se cizí hokejisti, aby měli Šumperáci pocit, jací jsou borci a jak zase někoho (jednou za čas) porazili :)

Reagovat
Datum: 4.5.2015 05:01
Titulek: Re: České sportovce dotují městské rozpočty standardně
Autor: Jaryn
souhlas 421 - nesouhlas 367
Názor, že se nemá podporovat profesionalizmus respektuji, ale potom nemohu podporovat žádný sport, ani ty Vaše malé, protože se rázem stávají profesionálními sporty. Takže, pokud se rozhodnu financovat sport, tak každý bude mít zadarmo sportoviště, ale pak budou křičet nesportovci a jiní. A pak dojdeme k závěru, že je blbost financovat tyto aktivity z veřejných peněz, ať si každý financuje co se mu líbí. ale to znamená snížit daně, ale to se nebude líbit přerozdělovačům. A tím pádem se Vás ptám, jste pro tak vysoké zdanění.

Reagovat
Datum: 3.5.2015 16:45
Titulek: Re: P.spk
Autor: XXX
souhlas 430 - nesouhlas 349
No hlavně v Liberci na radnici vzpomínají na vrcholovou Kačku :-) :-) :-)

Reagovat
Datum: 3.5.2015 17:46
Titulek: Re: P.spk
Autor: aNONYM
souhlas 417 - nesouhlas 234
Myslíš nejhloupější manažerku ve střední Evropě?

Reagovat
Datum: 3.5.2015 23:17
Titulek: Hloupí jsme my
Autor: Anonym
souhlas 445 - nesouhlas 333
Neumannové bývalý manažer a partner, lobbista Josef Jindra stál za jejím překvapivým jmenováním do funkce prezidentky organizačního výboru mistrovství světa v lyžování 2009 s rozpočtem dvě miliardy korun a pak od podzimu 2009 dostala místo referentky pro armádní sport u náměstka Jaroslava Kopřivy (KDU-ČSL) ze Šumperka, to jí taky zařídil Jindra. Neumannová měla pracoviště v budově ministerstva v ulici Na Valech na pražských Hradčanech. Jaroslava Kopřivu svrhla v r. 2010 aféra s nákupem minometů, ve které figuroval i Neumannové životní partner Josef Jindra. Kopřiva se ocitl v podezření, že si s Jindrou dojednává provize z miliardových armádních zakázek. Neumannové pak hrozil vyhazov z ministerstva obrany kvůli Jindrovi a kvůli dluhům MS, ale sedí tam dodnes. Do konce ledna 2015 dělala ministerskou poradkyni Stropnickému (ANO) za 46 tisíc měsíčně, od 1. února 2015 je zas referentka. http://zpravy.aktualne.cz/domaci/plat-ma-vyssi-nez-ministr-je-poradcem-i-namestkem-ministra/r~e88d4200b2cc11e4aff10025900fea04/
Já si tedy myslím, že si Neumannová s Jindrou na MS nakradli fest, například obratem po MS splatila Neumannová hypotéku na svém penzionu na Zadově. Lemra nenažraná.

Reagovat
Datum: 4.5.2015 15:27
Titulek: Bez titulku
Autor: miki
souhlas 440 - nesouhlas 391
Chodim na sumpersky fotbal,hokej,hazenou,florbal,basketbal,driv i na futsal a jsem hrdy na vsechny,kdo Sumperk reprezentuji,pripadne me,ze vsichni co kritizuji a nadavaji na hokej,sumperskemu sportu rozumi jako koza petrzeli,jen hanit a hanit a nadavat,kdyby tak draha byla hazena,basketbal nebo lukostrelba tak nadavate na tyto sporty :-)

Reagovat
Datum: 4.5.2015 20:47
Titulek: Re: miki
Autor: XXX
souhlas 429 - nesouhlas 383
Zato ty tomu rozumíš všesportovče, další kozel zahradníkem u chocholouška

Reagovat
Datum: 5.5.2015 18:09
Titulek: Re: XXX
Autor: Anonym
souhlas 442 - nesouhlas 406
Na rozdíl od tebe sportu rozumím,běž si lízat prdel s těmi dalšími osli na vímeproč.cz,tam máte svou základnu,kde jenom nadáváte a házíte špínu na ostatní,ale pro město neuděláte sami nic...

Reagovat
Datum: 5.5.2015 21:14
Titulek: Re: Anonym
Autor: XXX
souhlas 456 - nesouhlas 385
To čtu, zapomněl si ještě na spartakiádu všesportovče. Za ty mega co Špk narve do hokeje by bylo po městě aspoň deset luksusních sportovišť pro všechny. A pozdravUj nějakÉho toho alias Růžičku jistě se tam najde

Reagovat
Datum: 6.5.2015 07:21
Titulek: Re: Anonym
Autor: Anonym
souhlas 441 - nesouhlas 407
Deset luxusních sportovišť na co?na kuličky,lukostřelbu,curling atd.?Běžte si ty svoje rozumy dál předávat na vímeproč.cz,nadávat a hanit to ano,ale sami něco vytvořit,to né co?
Myslím,že se šumperský sport obejde i bez těch rozumbradů,kteří v životě žádný sport nedělali jako jsi ty.... :)

Reagovat
Datum: 6.5.2015 08:12
Titulek: Re: Anonym
Autor: aNONYM
souhlas 485 - nesouhlas 367
Ty jsi taky nikdy žádný sport nedělal, tak co se rozčiluješ? Je jasné, že obhajuješ dotace hloupými argumenty typu kuličky, protože víš, že není až tak úplně fér, když se ti na tvou zábavu skládají všichni občané. Mezitím se nám hokejové mužstvo rozpadlo a lepí se nový tým, který tím pádem překoná minulé výsledky jen zázrakem. Ale i zázraky se dějí, že?

Reagovat
Datum: 6.5.2015 15:57
Titulek: Re: Anonym
Autor: Anonym
souhlas 417 - nesouhlas 375
Ano hraval jsem v Sumperku tri kolektivni sporty,co si delal ty za sport,ze vsemu tak rozumis?Jinak me se nikdo na mou zabavu nikdo nesklada,jde i z mych penez,kdyz uz...

Reagovat
Datum: 6.5.2015 18:52
Titulek: Re: Anonym
Autor: aNONYM
souhlas 474 - nesouhlas 361
Kuličky jsou kolektivní sport? To jsem nevěděl :) A ty další dva? Schovka a kvarteta? Navíc koukám, že máš problém s logickým myšlením, když si myslíš, že dotace do hokeje jdou jen z peněz hokejových fandů. To je pak těžká věc ti něco vysvětlit, to uznáš, ne?

Reagovat
Datum: 7.5.2015 20:16
Titulek: Re: Anonym
Autor: Anonym
souhlas 449 - nesouhlas 408
Nikde jsem neřekl na jakou zábavu mi někdo nebo já přispívám,nechodím jen na hokej,ale i další sporty,tak tady je vidět naopak tvé rádoby logické myšlení :) A myslím,že fotbal,futsal a lední hokej jsou kolektivní sporty,co jsi dělal kdy ty za nějaký sport,pokud teda za něj nepovažuješ pomlouvání,udávání,házení špíny na ostatní atd.?

Reagovat
Datum: 6.5.2015 10:00
Titulek: Re: Anonym
Autor: XXX
souhlas 320 - nesouhlas 334
Ty jsi přesně ten fanoušek který to všem ostatním kazí. Stačí číst jak píšeš a zřejmě tak se i chováš. Ty máš pravdu a nikdo jiný ostatní co nejedou podle tebe a mají jiné priority jsou blbci osli a automaticky jsou na vimeproc je mi tě líto k tomu se nedá nic jiného napsat. Všesportovcům zdar

Reagovat
Datum: 6.5.2015 16:05
Titulek: Re: Anonym
Autor: Anonym
souhlas 419 - nesouhlas 382
I me je tebe lito,jen na vse nadavate,ale sami nic poradnyho nevymyslite,i kdyz se tu hokej hrat nebude,tak dalsi sporty vice penez dostavat nebudou a bohuzel na ktery sport chodili a chodi aspon stovky divaku,jen na hokej,kdyz hokej nebude,tak lidi stejne na jine sporty chodit ve vetsi mire nebudou,tot vse....

Reagovat
Datum: 6.5.2015 19:02
Titulek: Re: Anonym
Autor: X
souhlas 461 - nesouhlas 361
Jestli máš hlavu na krku a v ní něco tak přemýšlej. Komu patří ti tví draci najdeš poměrně jednoduše. Jeden sport nejsou všichni a peníze by měli dostat i ostatní třeba na ty kuličky ale to ti není dost dobrý.

Reagovat
Datum: 7.5.2015 20:08
Titulek: Re: Anonym
Autor: Anonym
souhlas 358 - nesouhlas 407
protože mám rád všechny sporty v Špk nejenom hokej,tak vím kolik nepoměrně dostávájí ostatní sporty vůči hokeji,ale je to to tím,že hokej je daleko finančně náročnější atd. a pokud máš i ty hlavu na krku,tak bys mohl taky občas přemýšlet,ne jen bezduše plácat páté přes deváté :)

Reagovat
Datum: 4.5.2015 16:34
Titulek: Pane Fišer, jste mentálně zaostalý nebo co.
Autor: James
souhlas 433 - nesouhlas 394
Neumíte číst? Kolikrát se psalo v novinách, že Draci jsou soukromá firma HOKEJ ŠUMPERK 2003, s.r.o. Vladimíra Velčovského z Pardubic a jeho rodiny, že vykazují každý rok několik milionů zisku, tak nevím, proč by jim mělo sypat město veřejné peníze. Co je nám po Velčovském, si může klidně sehnat jiné sponzory nebo jiné blbé město.

Reagovat
Datum: 4.5.2015 16:47
Titulek: Re: Pane Fišer, jste mentálně zaostalý nebo co.
Autor: miki
souhlas 437 - nesouhlas 355
Mentalne jsi zaostaly ty a ne pan Fiser,trapi te nejake mindraky Jamesi?

Reagovat
Datum: 4.5.2015 16:41
Titulek: Je to záležitost priorit
Autor: James
souhlas 415 - nesouhlas 360
Za ty prachy, co šly Velčovskému, se mohl opravit zimní stadion. Ale stejný problém má například Kladno. Za peníze, co během let narvali do Jágrovic extraligového hokejového klubu Rytíři Kladno (dříve HC Kladno), si mohli v Kladně (70 tisíc obyvatel) postavit úplnou O2 Arénu.

Reagovat
Datum: 4.5.2015 16:49
Titulek: Re: Je to záležitost priorit
Autor: miki
souhlas 451 - nesouhlas 376
Ty jsi Jamesi zralej na Chocholouska :)

Reagovat
Datum: 4.5.2015 17:13
Titulek: Pardubická stavební firma
Autor: James
souhlas 410 - nesouhlas 360
MIROS dopravní stavby a.s., Pardubice byla v sezóně 2013/14 největším soukromým sponzorem Velčovského HOKEJ ŠUMPERK 2003, s.r.o. se sponzorským příspěvkem 2.250.000,-Kč. http://www.vimeproc.cz/11-10-2013/vime-kdo-skutecne-plati-sumpersky-hokej I před tím. Tehdy tu byl skandál s městskými stavebními zakázkami, které realizovaly pardubické stavební firmy MIROS a Chládek & Tintěra. Mgr. Zwyrtek Hamplová podávala trestní oznámení na neznámého pachatele, ale policie TO odložila. Projektovou dokumentaci na "Rekonstrukci přednádraží v Šumperku" zpracovala společnost Chládek & Tintěra, Pardubice a.s., Chládek & Tintěra, Pardubice a.s. také zvítězila ve výběrovém řízení na dodavatele s cenou 10,8989 mil. Kč včetně DPH a pak vítězná společnost Chládek a Tintěra „prodala“ zakázku firmě MIROS dopravní stavby a.s. Na stavbě „Přednádraží“ se zjistilo, že tam není cementová stabilizace, zítky, a Šumperk nakonec od nich dostal slevu méněpráce, protože se báli, že je zavřou.

Reagovat
Datum: 4.5.2015 17:22
Titulek: Re: Pardubická stavební firma
Autor: ouje...
souhlas 430 - nesouhlas 308
Co ma co Hamplova spolecneho se Sumperkem,vzdyt je to byvala starostka Mohelnice trotle!

Reagovat
Datum: 4.5.2015 20:21
Titulek: Re: Pardubická stavební firma
Autor: Anonym
souhlas 379 - nesouhlas 331
ale ale - jenom nebuďte naivní... stačí se podívat na jména kolem ní a uvidíte, že má společného s dalšími městy a obcemi... kdepak jenom šumperk!

Reagovat
Datum: 4.5.2015 17:14
Titulek: Největší lumpy na okrese si volíte na radnici
Autor: James
souhlas 469 - nesouhlas 352
a pak čučíte jako puk.

Reagovat
Datum: 4.5.2015 18:07
Titulek: Bez titulku
Autor: Anonym
souhlas 478 - nesouhlas 382
Ale to vám nikdo nebere. Pointa článku je v posledním odstavci. I když v Šumperku prvoligový hokej nebude, na podpoře ostatních sportů se stejně nic nezmění. A můžete si tady nadávat a hanit, jak chcete. Jinak v Šumperku funguje i hokejový tým mužů, který tvoří samí odchovanci. Hrají pod hlavičkou "Mladých Draků" krajskou ligu. V průměru na něj chodí několik desítek diváků..

Reagovat

ZA KULTUROU ZADARMO

 VYHODNOCENÍ

V minulé soutěži se o volný vstup na zábřežský Akustikfest správnou odpovědí nikdo nepřihlásil, nemá tedy žádného výherce.