Redakce Rej.cz není odpovědná za obsah diskuze. Každý přispěvatel nese právní odpovědnost za své zveřejněné názory.
           Datum: 17.6.2014 13:51
           Titulek: 
Bez titulkuAutor:
 René Zezulasouhlas 529 - 
nesouhlas 408
      
 
      
      Klasika. Paní JaZwyHa jen mlží, uvádí doměnky a polopravdy. Kdo na koho tlačil? Pokud mluví o nátlaku, ať si vzpomene pod jakým nátlakem se zbavila tiskového mluvčího z MÚ Mohelnice pár dní po svém "slavném" usurpení moci!
      
 Reagovat
           Datum: 17.6.2014 13:54
           Titulek: 
Re: Bez titulkuAutor:
 Jana Novákovásouhlas 475 - 
nesouhlas 408
      
 
      
      Podle mne se pan auditor rozsypal ve chvíli, kdy paní starostka utekla a jemu docvaklo, že nemá oporu a mohlo by dojít i na něj. Tak vzal vše zpět, dříve, než se na to mrkne někdo blíž a zjistí, co je to za levárnu. A vzhledem k tomu, jaká je JHZ advokátka, radši ani nespoléhal na to, že by jej případně z nějakého sporu vysekala.
      
 Reagovat
           Datum: 17.6.2014 13:58
           Titulek: 
Re: Bez titulkuAutor:
 Pavel Smitalsouhlas 526 - 
nesouhlas 485
      
 
      
      Pobavilo mne - ne každý je ale silná osobnost,“ dodává Hamplová. - A Hamplová je?? Na zmanipulování auditu, vymazávání vlastních vět ze zápisů na městských stánkách, aby mohla očerňovat své politické odpůrce na to silná osobnost je až dost. Ale na práci pro město ne. Jinak by neutíkala z funkce na kterou se 20let třásla a ještě by nebořila radu města. Po mě spálená země! Toto vš by jí měli voliči konečně spočítat v nadcházejících volbách!
      
 Reagovat
           Datum: 18.6.2014 15:23
           Titulek: 
Re: Bez titulkuAutor:
 Honzasouhlas 433 - nesouhlas 427
      
 
      
      Myslíte toho tiskového mluvčího z TOP09, který zastupitele nazýval pánským přirozením?
      
 Reagovat
           Datum: 19.6.2014 00:53
           Titulek: 
Re: Bez titulkuAutor:
 Pavlasouhlas 438 - nesouhlas 415
      
 
      
      A já jsem si říkala, koho mi ten styl vyjadřování Honzu připomíná. Teď již to vím. Je to bývalý zastupitel tohoto volebního období. To ta ješitnost ho prozradila...
      
 Reagovat
           Datum: 20.6.2014 08:45
           Titulek: 
Re: Bez titulkuAutor:
 Honzasouhlas 540 - 
nesouhlas 393
      
 
      
      Nikdy jsem nebyl zastupitelem, natož v tomto volebním období. Nevím ani, že by nějaký Honza odstoupil.
      
 Reagovat
           Datum: 20.6.2014 10:21
           Titulek: 
Re: Bez titulkuAutor:
 aNONYMsouhlas 475 - 
nesouhlas 361
      
 
      
      Jan ne. Ale JANA jo!
;OD ;oD ;OD
      
 Reagovat
           Datum: 21.6.2014 08:23
           Titulek: 
Re: Bez titulkuAutor:
 Honzasouhlas 454 - 
nesouhlas 439
      
 
      
      Ta ale není bývalá a už je prý pár dní v zahraničí. Se svými spekulacemi jste úplně mimo. Já jsem Jan od narození, vy anonym z přesvědčení.
      
 Reagovat
           Datum: 21.6.2014 16:10
           Titulek: 
Re: Bez titulkuAutor:
 aNONYMsouhlas 430 - 
nesouhlas 422
      
 
      
      A koho to ještě zajímá Jane/Jano, že jsi v zahraničí, že si nasyslil/a na Mercedes nebo na bazén? To má v dnešní době každej druhej a nemusí natahovat obce o desítky milionů přes kamarády z hnutí nezávislí... A ze zahraničí nebo z domu - do diskuse si můžeš psát příspěvky odkudkoli - stačí ti k tomu wifi nebo mobil....
Dobrej pokus, ale zkus to jinak.
;-D
      
 Reagovat
           Datum: 23.6.2014 09:04
           Titulek: 
Re: Bez titulkuAutor:
 Honzasouhlas 382 - 
nesouhlas 408
      
 
      
      Není to nějaká choroba? Zwyrtek-Hamplofobie? Díval jsem se do kalhot, nejsem ženská, do občanky, nejsem Jana a do garáže - bohužel není tam mercedes.
      
 Reagovat
           Datum: 19.6.2014 01:17
           Titulek: 
Re: Bez titulkuAutor:
 Žežulka Potrefenásouhlas 450 - 
nesouhlas 376
      
 
      
      Kterého zastupitele? Jiřího Korda? :)
      
 Reagovat
           Datum: 19.6.2014 01:17
           Titulek: 
Re: Bez titulkuAutor:
 Žežulka Potrefenásouhlas 503 - 
nesouhlas 379
      
 
      
      Kterého zastupitele? Jiřího Korda? :)
      
 Reagovat
           Datum: 19.6.2014 01:17
           Titulek: 
Re: Bez titulkuAutor:
 Žežulka Potrefenásouhlas 529 - nesouhlas 394
      
 
      
      Kterého zastupitele? Jiřího Korda? :)
      
 Reagovat
           Datum: 19.6.2014 01:04
           Titulek: 
Re: Bez titulkuAutor:
 Renata Přespalubovásouhlas 461 - nesouhlas 375
      
 
      
      Tyhle její metody by měl znát každý, kdo ještě smýšlí o Nez.jako o alternativě pro Mohelnici. I když bych jim malinko křivdila, celý problém je jen jedna paní, ostatní ten problém nejsou.
Paní Jana však neví co činí, její aktivity trestních oznámení se jí brzy vrátí jako bumerang.
      
 Reagovat
           Datum: 19.6.2014 07:24
           Titulek: 
Re: Bez titulkuAutor:
 Anonymsouhlas 493 - 
nesouhlas 372
      
 
      
      V té partě je podivných existencí vícero, zato všichni jsou nezávislí :-)))
      
 Reagovat
           Datum: 17.6.2014 14:04
           Titulek: 
Bez titulkuAutor:
 Vlasta M.souhlas 502 - 
nesouhlas 413
      
 
      
      Tak proč ho jako najímala? Když věděla, že nedokáže odolávat nátlaku? První nátlak byl, když si vyžádala zprávu v elektronické podobě, aby ji upravila a doplnila jak se jí hodilo (viz. článek KO PRO HAMPLOVOU). Teď, když se pan auditor vzpamatoval z jejího nátlaku a šel s pravdou ven, tak mluví o síle osobnosti. Pokud chtěla seriozní nezávislý audit, neměla do něj zasahovat a ovlivňovat auditora! Prostě si nadělala do bot a neví jak zto hoven....
      
 Reagovat
           Datum: 18.6.2014 15:21
           Titulek: 
Re: Bez titulkuAutor:
 Honzasouhlas 500 - 
nesouhlas 440
      
 
      
      Všichni litujete chudáka vzpamatovaného auditora, ale co když je to velký podvod z jeho strany? Dostala se ke mě ta jeho smlouva. Výslovně je tam uvedeno, že dodavatel prohlašuje, že je autorizovaným inženýrem, a že kontrolu zpracuje se vší odbornou péčí s cílem poskytnout objednateli objektivní materiál k obsahu dostupné dokumentace, její kvalitě, zákonných a obvyklých náležitostí, lhůt a správnosti listin
v příslušných správních řízení. Když na něj klekl Kuba, a že ten klekat umí, tak už nic neví a nic neumí a peníze nechce. Není to poprvé, co Kuba vyjednal zázračné slevy.
      
 Reagovat
           Datum: 19.6.2014 00:56
           Titulek: 
Re: Bez titulkuAutor:
 Pavlasouhlas 503 - nesouhlas 406
      
 
      
      Je to k pobavení. Dnes jsem náhodou zaslechla, jak to skutečně bylo, kdo byl svědkem jednání atd. Vyslechla jsem rozhovor některých zastupitelů. Asi se dočkáme na dalším zastupitelstvu pěkného překvapení. Tohle otevře lidem oči a nikdo paní Janu už volit nebude.
      
 Reagovat
           Datum: 19.6.2014 15:53
           Titulek: 
Re: Bez titulkuAutor:
 Petr Rozsýpalsouhlas 512 - nesouhlas 372
      
 
      
      Bože co to je zase za konstrukce? Číst to mohl akorát zadavatel - tedy Honzo - Jano - nebo kdo... Takovéto konstrukce jsou fakt k smíchu!
;oD
      
 Reagovat
           Datum: 20.6.2014 08:43
           Titulek: 
Re: Bez titulkuAutor:
 Honzasouhlas 477 - nesouhlas 427
      
 
      
      Od té doby, co se to začalo propírat v tisku, což je asi týden, tak jak smlouva tak samotný audit koluje po Mohelnici. Kdo chce vědět, o čem to opravdu je, může. Kdo tu chce prázně tlachat, tlachá.
      
 Reagovat
           Datum: 20.6.2014 10:18
           Titulek: 
Re: Bez titulkuAutor:
 aNONYMsouhlas 459 - 
nesouhlas 421
      
 
      
      A na které vývěsce je tato smlouva k mání??? To jsou takové úplně stejné kecy a prázdné tlachání. Jakože kdo chce, tak si zmiňovaný dokument sežene... HAHAHA
Prostě ve zkratce:
Hamplová chtěla diskreditovat své oponenty. Najala auditora/neauditora. Upravila výsledek. Auditor se ohradil a dal od toho ruce pryč. Hamplová se zdiskreditovala.
To je vše. 
Co je ve smlouvě - připravené Hamplovou, nebo v auditu - pozměněném Hamplovou - už nikoho nezajímá! Jde o to, že se jej pokusila ZMANIPULOVAT.
      
 Reagovat
           Datum: 20.6.2014 15:40
           Titulek: 
Re: Bez titulkuAutor:
 Mluvčísouhlas 483 - nesouhlas 414
      
 
      
      Omluvte Honzu, není totiž schopen pochopit, že do smlouvy se ustanovení o zmanipulování auditu nedávají, tak bude pořád opakovat jeden hloupý argument dokola.
      
 Reagovat
           Datum: 21.6.2014 01:24
           Titulek: 
Re: Bez titulkuAutor:
 Jiřinasouhlas 464 - nesouhlas 406
      
 
      
      Ale Honza (Jana) pořád dokola opakuje nějaký blábol o obsahu smlouvy a auditu....
ALE ARGUMENT NEMÁ, PROTOŽE TO ARGUMENT NENÍ!
Zkrátka nesmaže fakt, že JZH audit pozměnila, upravila = zmanipulovala.
To je prostě křivárna.
:-D
      
 Reagovat
           Datum: 21.6.2014 08:37
           Titulek: 
Manipilace nemanipulaceAutor:
 Honzasouhlas 484 - 
nesouhlas 389
      
 
      
      Nikdo zatím neřekl, v čem to bylo zmanipulované, a hlavně, jestli tam byly nějaké nepravdy. Možná Hamplová upozornila autora na hrubku, kdo ví. Nikdo zatím netvrdil, že ten audit nebyl pravda! A to je podstatné. Ne ty vaše kecy a spekulace.
Prý je ale teď v Mohelnici na radnici audit z ministerstva financí na opravu náměstí Slyšel jsem, že jsou tam nějaké průšvihy v zakázkách. Neměl to pod palcem taky Kuba? Možná se zas dozvíme, že tomu ti kontroloři vůbec nerozumí a jsou zmanipulovaní.
      
 Reagovat
           Datum: 21.6.2014 16:15
           Titulek: 
Re:JZH udává a odvádí pozornostAutor:
 aNONYMsouhlas 484 - nesouhlas 408
      
 
      
      Ano, o té kontrole jsem také slyšela, přišli na udání paní JZH. O průšvizích se zatím nemluví, jen o tom, že JZH prostě neunesla, že se za jejího vládnutí NIC NEZREALIZOVALO, jen se povyhazovali nepohodlní schopní, co něco dokázali a dosadili se neschopní rodinní příslušníci (švagrová na kulturák - kde se již rok nic neděje) a známí a kamarádi, kterým je JZH zavázaná za jiné protislužby.
Co je nejvíc zarážející, že ta ženská opravdu umí jen jednu věc dobře - UDÁVAT!  A ještě smyšleně!
Běda Mohelnici kde Hamplová řádí!
      
 Reagovat
           Datum: 23.6.2014 08:56
           Titulek: 
Re: Re:JZH udává a odvádí pozornostAutor:
 Honzasouhlas 479 - 
nesouhlas 410
      
 
      
      Že by přišli z ministerstva na udání, o tom jsem nic neslyšel, měla to snad být běžná kontrola dotace, leda že byste to udala vy. Ty zakázky je ale Kubovština, takže jak se dá věřit, že když zmršil i velkou, důležitou a sledovanou, že malé měl v pořádku.
Z vašeho vyjádření je ale jasné, odkud vítr vane. Kolik že bylo odejito těch schopných lidí? Vulgární mluvčí z TOP09, který si neviděl do huby a pak, když připomínáte kulturák, jeho ředitel, kamarád kamarádu z TOP09, neschopný nebo spíš všeho schopný. Ředitel, který si paralelně podnikal v tom samém oboru, ve kterém řediteloval. A říká se, že je přátelskými vazbami spjat s tímto médiem, takže už se teď přestávám divit, že je to takový bulvár s diskuzí plnou hnoje. To asi má být ta kultura, co se z Mohelnice před rokem vytratila.
      
 Reagovat
           Datum: 23.6.2014 14:34
           Titulek: 
Re: Re:JZH udává a odvádí pozornostAutor:
 Jirina Malasouhlas 477 - nesouhlas 378
      
 
      
      Hnuj a vulgarity zatim lezou pouze od Vas Jane nebo kdo vlastne jste...
Jak muzete tvrdit ze nekdo neco zmrsil?! Za Ing. KUBOU jsou videt pouze a jenom slusne vysledky. 
Vse dalsi co pisete jsou jiz jen opravdu ryzi hnoje protze si do ust nevidite Vy!
Ta zloba a zavist z dosazenych uspechu po letech stagnace v Mohelnici vam kali rozum a usudek a placate nesmysly. Ale...blahoslaveni chudi duchem.....
      
 Reagovat
           Datum: 25.6.2014 10:09
           Titulek: 
Re: Re:JZH udává a odvádí pozornostAutor:
 Honzasouhlas 460 - nesouhlas 404
      
 
      
      Pan Kuba zmršil v zastupitelstvu mezilidské vztahy. Tolik urážek a vulgarity v přímém přenosu na zasedáních, a nejen tam, nikdy nebylo. Uráží zastupitele, úředníky, občany. Jeho nenávist k panu Miketovi je mnohonásobně větší než cokoli, co kdy bylo mezi Kavříkem a Hamplovou. Městu prý hrozí, že bude muset vrátit z dotace na náměstí 5 milionů. Takový výsledek Kubova působení zadarmo může přijít město pěkně draho.
      
 Reagovat
           Datum: 29.6.2014 17:56
           Titulek: 
Re: Re:JZH udává a odvádí pozornostAutor:
 Josef Dvoraksouhlas 436 - nesouhlas 424
      
 
      
      No pokud pamatuji tak hrubosti, urazky, vulgarity, prekrikovani, arogance, absence argumentu, soudnosti  a tolerance = NEZAVISLI V MOHELNICI ;-). TOLIK HNOJE CO VYKYDALI ZA DOBU SVE EXISTENCE NEPOJME ANI LISNICKA SKLADKA! 
A Vy pane Hanaku....skoda mluvit. Kdesi jsem slysel takove porekadlo 'Kdo se neuplatni v podnikani, jde do zamestnani. Kdo se neuplatni v zamestnani, jde do politiky. Kdo se neuplatni ani v politice jde delat odboroveho predaka!!! :-P
      
 Reagovat
           Datum: 29.6.2014 18:01
           Titulek: 
Re: Re:JZH udává a odvádí pozornostAutor:
 Anonymsouhlas 521 - 
nesouhlas 374
      
 
      
      A to vite ze vsichni odborovi vyzirkove jsou placeni nejakym procentem z mzdy kazdeho odborare? To je komunizmus. Musela bych se hanbou propadnout obirat jeste o 'destak' ty chudaky co denne kroutej dvanactky u pasu v MEZu!
Jo a informace PRY... je rovna zase jen sproste pomluve!!!
HNUS!
      
 Reagovat
           Datum: 24.6.2014 19:04
           Titulek: 
Re: Re:JZH udává a odvádí pozornostAutor:
 Ano Nimasouhlas 425 - nesouhlas 378
      
 
      
      Dovolím si oponovat a shrnout FAKTA
1) Nikdo nebude vytrubovat, že přišel na kontrolu na základě udání.
2) Na UOHZ Nezávislí dávali udání v tomto volebním období neustále. Pomalu na každou zakázku a smlouvu.
3) Ing. Kuba odvedl(ZDARMA) a odvádí pro Mohelnici takové pemzum práce, jaké dlouho nikdo před ním. 
4) Mluvčí MÚ prošel řádným VŘ. O vulgárnosti lze polemizovat. Pomlouvá ho zde jen Honza. Tak kdo je vulgární?
5) Od kdy je členství v nějaké straně zakázané? Honzo, nejsi ta tak trochu starej komouš nebo estébák? ;o)
6) Konstrukce o kamarádech kamarádů, podnikání nepodnikání, přátelství atd. už smrdí opravdu pavlačovým drbem typu jedna bába co uklízí veřejné záchodky slyšela jak si tuhle jeden s někým telefonoval a tak to musí být stopro pravda. MUHEHE
7) FAKTEM ZŮSTÁVÁ, ŽE LIDÉ DOSAZENÍ PANÍ EX NEPROŠLI VŘ, JSOU PŘÍBUZNÍ A ZNÁMÍ, ŽE ZA ROK CO TAM PANÍ EX BYLA/NEBYLA (PROTOŽE SVĚTE DIV SE OD STŘEDY DO PÁTKU PODNIKALA-VZDÉLÁVÁ TOTIŽ ÚŘEDNÍKY) V MOHEL ZDECHL PES, INVESTICE ZMRZLY, KULTURA UMŘELA A NAKONEC TO PANÍ EX VZDALA-UTEKLA A JEŠTĚ SE POKUSILA PARALYZOVAT MĚSTO.
Kéž jí a její nezávislé klice voliči vystaví na podzim jasný účet. JZH a NEZÁVISLÉ NEVOLIT!
      
 Reagovat
           Datum: 25.6.2014 10:19
           Titulek: 
Re: Re:JZH udává a odvádí pozornostAutor:
 Honzasouhlas 480 - 
nesouhlas 406
      
 
      
      Ale pane Krůzo, jestli označení pro pánské přirození začínající písmenem č není vulgární a chcete o něm polemizovat, tak pak je dobře, že jste z postu mluvčího odešel. A připomínat výběrové řízení, kdy vás vybral spolustraník, to chce silný žaludek. Členství v politické straně není zakázané, ale jeho využívání k napojení na městské peníze je zavrženíhodné.
      
 Reagovat
           Datum: 26.6.2014 14:37
           Titulek: 
Re: Re:JZH udává a odvádí pozornostAutor:
 Mluvčísouhlas 473 - nesouhlas 391
      
 
      
      Bohužel Vás musím informovat pane Hanáku, že nejsem autorem předchozího příspěvku. Do této diskuze jsem přispěl pouze jednou a to pod nickem "Mluvčí". Dále bych chtěl podotknout, že jsem v době, kdy jsem byl zaměstnancem MÚ, v žádném oficiálním vystoupení žádného zastupitele neoznačil nijak vulgárně. A co se týče výběrového řízení a mé práce na MÚ v dalším příspěvku připojuji moji dřívější reakci na podobně zavádějícím fámy Vaší kolegyně. Ani milionkrát opakovaná lež se pravdou nestane. Poněkud mě však zaráží, že orel se snaží ulovit takovou malou mouchu jako jsem já.
S pozdravem,
Jan Krůza
      
 Reagovat
           Datum: 26.6.2014 14:39
           Titulek: 
Re: Re:JZH udává a odvádí pozornostAutor:
 Mluvčísouhlas 453 - 
nesouhlas 435
      
 
      
      Vážená, chtěl bych Vás touto cestou požádat, abyste přestala v rámci svých veřejných vystoupení (článek „Kdo chce psa bít, hůl hledá všude“) šířit lež o tom, že byla v minulých letech v rámci MÚ Mohelnice zřízena pozice mluvčího pro nějakého stranického kolegu, kterým máte pravděpodobně na mysli mě. Doporučoval bych Vám, nejdříve se seznámit s fakty a teprve potom je komunikovat s veřejností.
Ve svém článku naznačujete, že Ing. Navrátil zřídil na MÚ Mohelnice pro svého stranického kolegu za městské peníze post mluvčího. Tedy pro Vaši informaci, Ing. Navrátil, v té době místostarosta, neměl žádnou takovou pravomoc a navíc žádná pozice mluvčího nikdy nevznikla. V rámci výběrového řízení, které jsem podstoupil, jsem se v červnu 2012 ucházel o pozici referenta kanceláře tajemníka MÚ Mohelnice (0,5 úvazku) a manažera Mikroregionu Mohelnicko (0,5 úvazku). V průběhu tohoto výběrového řízení, jsem podstoupil jazykový test, měl jsem za úkol napsat článek o aktuálním dění v Mohelnici a absolvoval pohovor před šestičlennou komisí. Předsedou komise byl tehdejší starosta Ing. Aleš Miketa (Váš současný koaliční partner), dalšími členy tehdejší místostarosta Ing. Antonín Navrátil, tajemnice úřadu JUDr. Věra Nedomová, MPA, vedoucí Odboru kanceláře tajemníka Ing. Olga Špundová, tehdejší manažerka mikroregionu Vlasta Miketová a tehdejší vedoucí Odboru školství Ing. Martina Pechová. Takto složená komise hlasovala jednomyslně pro mě, jako nejlepšího uchazeče ve výběrovém řízení.
Poloviční úvazek pro MÚ Mohelnice  byl zástup na mateřskou dovolenou, což tedy jasně vyvrací, že se jednalo o nově zřízenou pozici, natož pro stranického kolegu, jak uvádíte. Naopak byl snížen celý úvazek na poloviční. V současné době je tato práce opět vykonávána úvazkem celým, došlo tedy pravděpodobně opět k navýšení rozpočtových nároků, než tomu bylo za mého působení. Mojí pracovní náplní byla celková organizace Rady města Mohelnice včetně zápisů a případně přípravy podkladových materiálů a návrhů usnesení, aktualizace a úprava webových stránek, moderování diskuzního fóra, spolupráce při organizaci voleb, spolupráce při organizaci akcí města, poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb., koordinace a příprava příspěvků do městského zpravodaje, zpracování tiskových zpráv a komunikace s médii a veřejností. Podotýkám, že tyto povinnosti jsem vykonával na poloviční úvazek a stěžejní aktivita mé práce se týkala Rady města Mohelnice. Chtěl bych doplnit, že v současnosti je práce, kterou jsem pro město a mikroregion celkově vykonával na jeden pracovní úvazek, pokrývána minimálně 1,5 úvazkem (pí. Kunčíková a pí. Miketová). Minimálně uvádím proto, že komunikace s médii a veřejností a také zpravodaj, evidentně musí zabírat velkou část pracovní doby také starostce, protože od mé nástupkyně na MÚ Mohelnice jsem žádný článek či informaci ve zpravodaji o fungování města doposud nenašel, zato od paní starostky spoustu.
Doufám, že jsem Vám na předešlých řádcích dostatečně prokázal, že v inkriminovaném období nebyla nikým na MÚ Mohelnice zřízena pozice pro stranického kolegu. Toto Vaše nepravdivé tvrzení je urážkou nejen mne, ale i členů komise při výběrovém řízení a především tajemnice úřadu JUDr. Nedomové. Chápu, že v předvolebním období je potřeba využít všech stokrát opakovaných lží, které se časem stávají pravdou, i přesto si myslím, že bychom si mohli tyto invektivy, které jsou pod úroveň, ušetřit.
 
Mgr. Jan Krůza, 14.3.2014
      
 Reagovat
           Datum: 25.6.2014 11:35
           Titulek: 
Re: Re:JZH udává a odvádí pozornostAutor:
 Pražáksouhlas 491 - nesouhlas 405
      
 
      
      NEZÁVISLÍ SMĚLE - JDĚTE DO PRDELE!
      
 Reagovat
           Datum: 21.6.2014 16:22
           Titulek: 
Re: Manipilace nemanipulaceAutor:
 PeRo ReZusouhlas 458 - nesouhlas 453
      
 
      
      Nikdo nepolemizuje o pravdě nebo nepravdě.
Auditor mísdtopřísežně prohlásil a podepsal, že: ..."si vyžádala audit před odevzdáním v elektronické podobě, aby jej upravila a závěry pozměnila"....
TZN. HAMPLOVÁ DO AUDITU ZASAHOVALA A ZMANIPULOVALA JEJ.
Z toho se tak jako tak nevylže, stejně tak jako se nevylže, že spolu s kolegyní za nezávislé starostkou jisté obce porušila zákon, když natáhla obec o desítky milionů!
Prostě jeden průšvih za druhým - kárné žaloby od advokátní komory, předražené mnohamilionové "zakázky" od stranických kolegů, x křivých trestních oznámení na politické oponenty, dosazení příbuzní na vedoucí posty městských organizací bez výběrových řízení.....
atd.
atd.
      
 Reagovat