Redakce Rej.cz není odpovědná za obsah diskuze. Každý přispěvatel nese právní odpovědnost za své zveřejněné názory.
Datum: 22.5.2014 08:44
Titulek:
Bez titulkuAutor:
Anonymsouhlas 364 -
nesouhlas 334
Kde berou peníze na alkohol ? Proč stát živí lidi, které nic nepřináší. Proč lidi volí politiky, kteří nic nepřináší. Uzavřenej kruh
Reagovat
Datum: 22.5.2014 09:32
Titulek:
Bez komentáře...Autor:
Anonymsouhlas 384 - nesouhlas 343
Reagovat
Datum: 22.5.2014 10:43
Titulek:
Následek sametu!!!Autor:
Zdenkasouhlas 370 - nesouhlas 363
Bez komentáře,ten je zbytečný.
Reagovat
Datum: 22.5.2014 10:44
Titulek:
Bez titulkuAutor:
Anonymsouhlas 391 - nesouhlas 292
Od roku 2013 má obec k dispozici tzv. institut vykázání z obce či z části obce (až na 3 měsíce), což umožňuje novela přestupkového zákona. Jedná se o osoby s opakovanými přestupky, a upřimně kolik z těchto lidí se přestupků nedopustilo? Ať uzavře město s bezdomovci dohodu, ať dá každému na starost jedno místo a úklidové prostředky, a když tam bude nepořádek a rozruch, použije se vykázání.
Reagovat
Datum: 22.5.2014 13:57
Titulek:
Bez titulkuAutor:
A.souhlas 365 - nesouhlas 350
Tak tak, ať si někam zalezou a neotravují slušné lidi, pak mi jedno, co kde dělají, ale aby okupovali dětská hřiště, seděli na kraji ulice a naháněli každého, kdo projde : Paní, vidíte, že jsme bezdomovci, dejte nám pár korun....Tak sakra, ať si seženou práci a neotravují, mě taky nikdo nic zadarmo nedá, tak kde jsme, akorát odpad a smrad, k čemu tací lidé jsou...
Reagovat
Datum: 23.5.2014 18:30
Titulek:
Re: Konecny reseniAutor:
kindermansouhlas 369 -
nesouhlas 402
Někdo se tady ptal, jak má redakce poznat, které příspěvky mazat. Tak třeba odkaz na tenhle hnůj by měl zmizet co nejrychleji, protože stačí půl minuty té hrůzy (víc jsem nevydržel), aby každému došlo, že jde o podněcování nenávisti ke skupině obyvatelstva. Ostatně varovný je už nadpis...
Reagovat
Datum: 24.5.2014 07:42
Titulek:
Bez titulkuAutor:
občansouhlas 439 -
nesouhlas 331
Městská policie opodál sledovala, jak bezdomovci cákají po lidech čůčo, jak lezou na podium otravovat kapely, ale nic neudělala.......tady je ten základní problém.Občan platí z daní policii aby sjednala pořádek,ne se jen procházela po ulici a nasazovala
botičky.
Reagovat
Datum: 24.5.2014 12:01
Titulek:
Bez titulkuAutor:
Anonymsouhlas 332 - nesouhlas 344
Státní kasa je děravá botičky a pokuty je způsob, jak ji naplnit. A proč řešit problém a dělat si problém. Měštací jsou jen zaměstnanci s platem tudíž dělají do výše platu.
Reagovat
Datum: 26.5.2014 09:02
Titulek:
Re: Dělají do výše platu?Autor:
Zdenkasouhlas 380 - nesouhlas 344
Tak to by to zde mělo být vše zlaté!!! A když se jim to nelíbí ať jdou třeba do některého marketu k pokladně nebo do fabriky na pás,tam dělají lidé za třetinu jejich platu a musejí makat.
Reagovat
Datum: 24.5.2014 12:13
Titulek:
Chová se jako lidi?Autor:
pavelsouhlas 388 -
nesouhlas 311
Chová se jako lidi? Nechovají proč s něma teda tak jednat. Není dlouho tu byl případ otravy bezdomovců a jejich SMRT. Vlastně se otrávili sami. Clověk nejí z popelnice
Reagovat
Datum: 24.5.2014 20:31
Titulek:
NEHAŽME VŠECHNY DO JEDNOHO PYTLEAutor:
Josef F.souhlas 403 - nesouhlas 354
kLausistický styl zlatokopeckého vládnutí a správy země dostal ke dnu mnohé, možná nepřipravené, snad naivní či hloupé i mnohé smolaře na špatné partnery či tzv. přátele....Člověk bez šance se nutně stává lhostejným a ti, kteří přijali bezdomovectví, jako svůj styl by měli být usměrněni, ale nikoliv vyhlazeni, jak si to někteří snad přejí.....
Reagovat
Datum: 27.5.2014 11:02
Titulek:
Re: NEHAŽME VŠECHNY DO JEDNOHO PYTLEAutor:
janasouhlas 387 -
nesouhlas 322
Souhlasim p.Josefe..v podstatě je jich valné množství obětí systému...
Reagovat
Datum: 25.5.2014 12:46
Titulek:
Jedno možné řešeníAutor:
občansouhlas 404 -
nesouhlas 327
Dobrý den,nebudu konkrétní ale už několik let vím o jednom zemědělci který prostě z ulic posbíral pár bezdomovců,ubytoval je v maringotkách u sebe v areálu,nedává jim peníze ale kupuje jim jídlo a ostatní potřeby,prostě se o ně stará a oni za to u něj pracují,a ono mu to tak už roky funguje,je ale pravda že kdo nechce,tomu nikdo nepomůže. Kdyby legislativa umožnila něco takového bezdomovcům nařídit,bylo by to fajn.
Reagovat
Je to odraz dnešní "moderní"doby...v podstatě lidi nezvladaji chaos dnešní doby,neustálou buzeraci uradu,neprehlednost zákonů a v neposlední míře buzeraci zaměstnavatelů a pod tíhou každodenního stresu voli co je pro ne svým způsobem nejpřijatelnější...následky nedomysli,žijí ze dne na den...nebo spis od socialky k socialce...dříve to řešili lide ze chodili do kostela a panbuh jimuukázal cestu....na tuhle dobu je i on krátký;-)
Reagovat
https://www.youtube.com/watch?v=WJaTyVR8YXM
Skurvení bezdomovci spíčení doufám, že povzdechaj skurvení ožralí parchanti. Nejhorší je ten skurvenec jak řve po městě a mává s kytarou a ten tlustej zmrd ověšenej karimatkama a dekama. Praktické využití u těhle opic hrabajíc v popelnicích bych viděl praktické využití v experimentální medicíně. Testovat na nich jak dlouho vydrží bez vzduchu, amputaci končetiny apod.... stejně jsou prolezli červama celý. Slušný občan se akorát bojí aby něco od těch spíčených žebráku nechytl
Reagovat
Datum: 28.5.2014 16:39
Titulek:
Re: Jediné řešeníAutor:
kindermansouhlas 420 - nesouhlas 329
Jestli ten "slušný občan" je Aleě rych (případně ti, kteří mu dali souhlas), tak děkuju pěkně. Ostatně, většina Němců, kterým ve 30.letech připadaly Hitlerovy názory sympatické, se nejspíš taky cítila být slušnými občany. Admine, chrápete tam?! Tohle by na žádném jen trochu normálním diskusním fóru neprošlo.
Reagovat
Občas mi ve městě trochu pije krev ten týpek s kytarou, ale jinak bych to tak nedramatizoval. Ostatně ono ho už taky skoro není vidět, potažmo slyšet. Podstatně víc mi vadí skupinky ožralých puberťáků, co do noci vyřvávají po ulicích, parcích nebo sídlištích, jsou arogantní, agresivní a dělají bordel kam přijdou. Proti tomu jsou zdejší bezdomovci celkem slabý čajíček.
Reagovat
Datum: 2.6.2014 19:39
Titulek:
problém je řešitelný veřejnou správouAutor:
Zdenka (pro tentokrát č.2)souhlas 348 - nesouhlas 369
Na úvod můj názor - článek nemá novinářsky naprosto žádnou úroveň a spíše bych ho zařadila jeho úrovní do bulvárního plátku typu Blesk... Možná právě tam v poslední době Týden na severu směřuje, vzhledem k tomu, že tento článek vytvořil nový šéfredaktor novin a rovněž s přihlédnutím k tomu, co za odpad uspořádaný do prázdných slov v poslední době Týden produkuje ...
K problému s bezdomovci bych si dovolila tvrdit, že je poměrně velmi snadno řešitelný ze strany veřejné správy našeho města. Pokud někdo na radnici prohlásil: "A co s nimi podle vás můžeme asi tak dělat?", pak nemá na radnici co pohledávat on. Buďto je takový městský úředník vyhořelý (nemá nápady, energii ani tah na branku, a je tedy pro toto město nepřínosný) a nebo ty vlastnosti v závorce ani nikdy neměl, tzn, že je neschopný. Jsem "pouhý občan" a napadá mě hned několik způsobů, jak se dá problém velmi citlivě a elegantně řešit. Problém tedy zřejmě bude někde mezi bezdomovci a radnicí, rozhodně bych ho nehledala v legislativě a jinde mimo náš region ... tak závratně neřešitelný tento problém skutečně není, k tomu tu máme jiné mnohem závažnější oblasti, kterými by se novináři měli zabývat.
Reagovat
Datum: 2.6.2014 21:21
Titulek:
Re: problém je řešitelný veřejnou správouAutor:
aNONYMsouhlas 358 - nesouhlas 333
Já myslím, že článek pana Poláka je v normě, popisuje problém a přidává zkušenost jako důkaz potřeby řešit ho. Zato vy jen mlátíte prázdnou slámu a nejvíc k smíchu je hromada vašich elegantních řešení, které se ale (jak jinak) nedozvíme.
Reagovat
Datum: 9.6.2014 07:34
Titulek:
Re: problém je řešitelný veřejnou správouAutor:
Staňurasouhlas 300 - nesouhlas 325
Zdenko vy jste směšná! Vy jste nám během zdlouhavého moralizování zapomněla prozradit "hned několik způsobů" řešení. Důležité je že jsme se od vás dozvěděli, kdo dělá věci špatně - od redaktorů až po úředníky.
Reagovat
Datum: 18.6.2014 07:01
Titulek:
Bez titulkuAutor:
Zdenka 2souhlas 362 -
nesouhlas 340
Hlavně, že "pan novinář" řešení našel ... Když vám poradím, zvednete prdel ze židle a půjdete řešit? Nebo budete jen dál chatovat na internetu? Myslím, že bez dávání radám vám to zvládnu rychleji vyřešit sama ...
Reagovat
Prací novináře určitě není hledat řešení, takže o to se "pan novinář" ani nesnažil. A hlavně - on žádné řešení nesliboval. To vy jste se holedbala, že snadné řešení znáte, a dokonce několik, proto jsme na ně byli všichni zvědavi. Bohužel naše zvědavost ani po dalším vašem příspěvku nebyla stále ukojena. A patrně nikdy nebude, že? Vy zjevně soudíte všechny kolem podle sebe - sama máte zálibu v prázdných slovech a odsuzujete za to novináře. Ale z toho si nic nedělejte, v tom nejste ve zdejších diskuzích ani z daleka sama.
Reagovat
Aha, takže žádné konkrétní řešení nenapíšete. Přesně jak jsem předpokládal. Lidi jako vy jsou dokonale čitelní. Jen sliby a skutek utek´.
Reagovat
rešeni je zcela jednoduche ! udělat !hlidané! tabory/vesnice pro bezdomovce kde dotanou najíst a lakařskou péči , šaty, postel ! ale budou muset pracovat pro mněsto obec stát ! buhužel nad nima většinou bude muset někdo stát a hlidat je aby pracovaly atd ! hlavně je třeba tvrdý dozor aby nemněly přístup k akoholu a drogám ! samozřejmně kdo bude makat a bude slušný dostane se do programu resocializace a pujde spět do společností ! ale až ukaže že se umí o sebe postarat !
ti kteří nebou chtít ani pracovat ani se chovat slušně v taborech/vesnicích pro bezdomovce přemístit do rezervace které bude ostře střežena ! tam dostanou zakladni jídlo a posel a šmitec !!! nic víc
ti kteří tady mluví o najké vyhlazovaní a likvidaci bezdomovci jsou je paka co si neuvědomují že takhle mužou skončít i oni jako bezdomovci a muže to být ze dne na den ! tak se spamatujte !
Reagovat