 Právnička vesnici Rudoltice zastupovala ve sporu o vrácení dotace za téměř 140 milionů korun. „Podle některých cenových studií, které jsem měl možnost prostudovat, se domnívám, že právnické služby tohoto charakteru lze pořídit až sedmdesáti násobně levněji, čili v tomto případě mohlo dojít k předražení až o sedm tisíc procent,” uvedl Ivo Kolomý ze sdružení Obce bez korupce. Útvar pro odhalování korupce a finanční kriminality toto prošetřování údajně předražených služeb odložil a žádné pochybení neprokázal, ne tak ÚOHS. Ten už v minulosti obec za nevypsání výběrového řízení pokutoval a následné odvolání Rudoltic na začátku letošního roku zamítl. V odůvodnění uvádí i výši ostatních faktur, které starostka Mohelnice obci vystavila. „V roce 2008 paní Hamplová fakturovala za právnické služby Rudolticím 146 tisíc korun, v roce 2009 už 863 tisíc korun, v roce 2010 pět milionů korun, v roce 2011 dalších 42 tisíc korun a předloni 30 tisíc korun,” píše v odůvodnění pokuty ÚOHS. Za právní služby tak obec zaplatila Janě Zwyrtek Hamplové přesně 6 220 265 korun.
Právnička vesnici Rudoltice zastupovala ve sporu o vrácení dotace za téměř 140 milionů korun. „Podle některých cenových studií, které jsem měl možnost prostudovat, se domnívám, že právnické služby tohoto charakteru lze pořídit až sedmdesáti násobně levněji, čili v tomto případě mohlo dojít k předražení až o sedm tisíc procent,” uvedl Ivo Kolomý ze sdružení Obce bez korupce. Útvar pro odhalování korupce a finanční kriminality toto prošetřování údajně předražených služeb odložil a žádné pochybení neprokázal, ne tak ÚOHS. Ten už v minulosti obec za nevypsání výběrového řízení pokutoval a následné odvolání Rudoltic na začátku letošního roku zamítl. V odůvodnění uvádí i výši ostatních faktur, které starostka Mohelnice obci vystavila. „V roce 2008 paní Hamplová fakturovala za právnické služby Rudolticím 146 tisíc korun, v roce 2009 už 863 tisíc korun, v roce 2010 pět milionů korun, v roce 2011 dalších 42 tisíc korun a předloni 30 tisíc korun,” píše v odůvodnění pokuty ÚOHS. Za právní služby tak obec zaplatila Janě Zwyrtek Hamplové přesně 6 220 265 korun.
Hamplová: Vzhledem k výši zakázky jde o odpovídající odměnu
„Podle mě je to celé nesmysl. Obec přece nemohla předvídat, že spor o vrácení dotace ve výši 140 milionů korun vyhraji, a tak nemohla předem stanovit ani výši odměny. Já jsem tu vesnici v podstatě zachránila od bankrotu a strávila nad tím kus života, čehož si jsou její zastupitelé vědomi, a proto mě takto odměnili,” vysvětluje starostka Hamplová, která zároveň rezolutně odmítla spojitost s tím, že jak ona, tak i starostka Rudoltic Lenka Bártlová kandidují za stejnou politickou stranu Nezávislí a dříve obě pracovaly pro ČSSD.
Sumy za právní služby Jany Hamplové jsou ale trnem v oku také některým zastupitelům v další obci, ve městě Chlumec, kde se právnička rovněž angažuje. Tamní starosta Petr Maxa shodou okolností také kandidoval za Nezávislé a advokátka z Mohelnice zde získala nadlimitní zakázku opět bez výběrového řízení. „Za připojení k žalobě, což je text na jednu stranu, si Jana Hamplová fakturovala půl milionu korun. Když jsem do toho začal šťourat, rozepsali to na více faktur. I v tomto případě už bylo podáno trestní oznámení,” uvedl René Volf z chlumecké opozice.
Za chlumeckou kauzou vidí mohelnická starostka zášť ostatních právníků a politických stran. Více zde

Foto: Týden na severu
Hodně silné kafe uvařila podle sdružení Obce bez korupce mohelnická starostka Jana Zwyrtek Hamplová, když si od malé obce na Lanškrounsku nechala za právní služby zaplatit více než šest milionů korun. Podle téhož sdružení je cena předražená o sedm tisíc procent.
      
      
      Redakce Rej.cz není odpovědná za obsah diskuze. Každý přispěvatel nese právní odpovědnost za své zveřejněné názory.
           Datum: 10.2.2014 13:45
           Titulek: 
pěknej vejvarAutor:
 aNONYM
         
         
       
      
      Přes šest melounů za kšeft, kdo z vás to má?
      
 Reagovat
           Datum: 11.2.2014 07:54
           Titulek: 
Re: pěknej vejvarAutor:
 Lidka
         
         
       
      
      Uvědomte si laskavě, že je naprosto běžné, že advokát bere provizi vždy procento ze získané částky a Jana Hamplová ZÍSKALA RUDOLTICÍCH 140 MILIONŮ. I daňový poradce, jestliže ušetří společnosti sumu, vezme si procento z ušetřené částky, to znamená, že je odměna úplně adekvátní za úspěšnou práci starostky Mohelnice pro jinou obec. Je to hodně peněz, souhlasíme všichni, ale jinak standard odměna za dobrou právnickou službu. Jediný čím se Jana Hamplová prohřešila, že si umí vydělat víc peněz než vy!!!!!
      
 Reagovat
           Datum: 11.2.2014 08:30
           Titulek: 
Re: pěknej vejvarAutor:
 Smyl Flek z Nohavic
         
         
       
      
      Ano ano. Bohužel se už nedozvíme, co by se stalo, kdyby ten soudní spor prohrála, že. Ale velice silně pochybuju o tom, že by se v takovém případě své odměny vzdala. Nejspíš by si za své služby vyfakturovala úplně stejnou částku, když jen "za připojení k žalobě, což je text na jednu stranu, si Jana Hamplová fakturovala půl milionu korun."
      
 Reagovat
           Datum: 11.2.2014 08:40
           Titulek: 
Re: pěknej vejvarAutor:
 Anonym
         
         
       
      
      Ok. Ale bez vyberka? A navic opozice tvrdi ze se tyto sluzby daly ziskat nasobne levneji! A hlavne ja na brachu bracha na mne. Kamaradky z jednoho hnuti, stejns tak v te druhe obci, a navic tomu vsemu sefuje jeji manzel... Ze umi vydelat penize? At. To umi kde kdo. Ale ciste. Ne po kamaradech!! A hlavne ne z penez danovych poplatniku! Li se provinila pak prave timto!
      
 Reagovat
           Datum: 11.2.2014 09:06
           Titulek: 
Re: pěknej vejvarAutor:
 radka
         
         
       
      
      Možná mohla jít starostka tzv. zachráněné obce na dohodu o paušální odměně. Tak by se nejspíše dozvěděla o tom, kolik ta odměna bude činit. Jak je vidět, obec se nesoudí, asi zaplatila, takže v tom bude zahrnuto i kapesné pro zastupitelku obce. Jak je vidět, paní Hamplová je pracovitý člověk. Bokem si určitě vydělá víc jak starostka. Bude asi něco podobného, jak náš Šumperský dříč starostosenátor Brož.
      
 Reagovat
           Datum: 11.2.2014 12:02
           Titulek: 
Re: pěknej vejvarAutor:
 aNONYM
         
         
       
      
      Nejde mi o to, kolik vydělá, ale jak. Vy jistě žlučovitě závidíte panu Radovanu Krejčířovi, který vydělal tolik, co vaše rodina nevydělá nikdy za sto generací, ale mně jde o něco jiného, nesmíte ostatní soudit podle sebe. Úřad na ochranu hospodářské soutěže zjistil, že odměna není adekvátní a byl porušen zákon. Ten by měl platit pro všechny, i když vy si jistě myslíte, že pro paní Hamplovou ne. Zbavte se zášti a závisti a zkuste se na věc podívat objektivně. Rozsvítí se vám.
      
 Reagovat
           Datum: 11.2.2014 12:31
           Titulek: 
Re: pěknej vejvarAutor:
 Anonym
         
         
       
      
      myslim ze tady nejde primarne o zlucovitou zavist - jde tady zjevne o poruseni obecnych pravidel a o provazanost politiky se soukromou sferou - potazmo kdyz soukroma sfera "pracuje" pro samospravu nebo jeste lepe - je-li soukroma sfera samospravou a zneuziva toho
      
 Reagovat
           Datum: 11.2.2014 14:37
           Titulek: 
Re: pěknej vejvarAutor:
 aNONYM
         
         
       
      
      Souhlasím, ta žlučovitost nebyla myšlena na očividný klientelismus (nejen) v této kauze, ale na způsob uvažování pisatelky Lidky, podle které je v pořádku, že si spolustraníci prokazatelně dohazují kšefty.
      
 Reagovat
           Datum: 11.2.2014 17:46
           Titulek: 
Re: pěknej vejvarAutor:
 Dušan
         
         
       
      
      Souhlas s Vámi. Některým lidem dělá dobře na druhé házet špínu, ačkoliv o věci toho vědí pramálo.
      
 Reagovat
           Datum: 11.2.2014 19:18
           Titulek: 
Re: pěknej vejvarAutor:
 aNONYM
         
         
       
      
      Jasně, Úřad pro hospodářskou soutěž pokutoval tento kšeft jen tak. Probuďte se.
      
 Reagovat
           Datum: 11.2.2014 21:28
           Titulek: 
Re: pěknej vejvarAutor:
 frantisek
         
         
       
      
      ..rekla znama mohelnicka zastupitelka a takydanovapordkyne Martina Jetabkova. Nevim do kdy ji budou tymohelnicke Nzavisle ovecky porad hajit.
      
 Reagovat
           Datum: 25.2.2014 12:54
           Titulek: 
Re: pěknej vejvarAutor:
 Ladislav
         
         
       
      
      Co to je za blbost. Za prvé, žádný bankrot Rudolticím nehrozil, v tom nejhorším případě by si někdo vzal zainvestované nemovitosti. Za druhé, s tím daňovým poradcem, to je síla. CO to je ušetřené peníze poradcem. On má radit, jak a co zdanit, tedy s čím to srovnávat? A navíc, to by bylo dílo, když by vysvětil, že má někdo něco nějak zdanit, aby měl vejvar. Za tři roky až příjde berňák, doměří daň , nebo poplatníka zavře, tak daňař pokrčí rameny a řekne, já jsem to navrhl jako možnost a poplatník to podepsal.
      
 Reagovat
           Datum: 11.2.2014 17:43
           Titulek: 
Re: pěknej vejvarAutor:
 Dušan
         
         
       
      
      Ty šest melounů za kšeft určitě nemáš. Což člověka nepotěší, že?
      
 Reagovat
           Datum: 11.2.2014 19:24
           Titulek: 
Re: pěknej vejvarAutor:
 aNONYM
         
         
       
      
      O to přece nejde, když si to vydělá poctivě, nic proti, ale tady k tomu prokazatelně nedošlo. Napiš na rovinu, že u některých lidí ti obcházení zákonů nevadí. Buď chlap a neschovávej se za hlouposti typu „vy o tom nic nevíte“.
      
 Reagovat
           Datum: 20.3.2014 19:53
           Titulek: 
Re: pěknej vejvarAutor:
 Chocholoušek
         
         
       
      
      Měl se lépe učit, nebyl bys takové trdlo.
      
 Reagovat
           Datum: 10.2.2014 15:10
           Titulek: 
Bez titulkuAutor:
 Anonym
         
         
       
      
      A bez vyberka...to uz je neco! Pani spravedliva je stejna jak vsichni!
      
 Reagovat
           Datum: 10.2.2014 15:12
           Titulek: 
Nevěřte už nikomu!Autor:
 Jan
         
         
       
      
      Od revoluce se Hamplová tváří jako nejčestnější bojovník proti korupci a nyní tohleto, za co to asi dostala ? Nebo snad všichni advokáti fakturují 6 milionu? Nepřipomíná vám to jednoho středočeského politika?
      
 Reagovat
           Datum: 10.2.2014 16:37
           Titulek: 
Re: Nevěřte už nikomu!Autor:
 Anonym
         
         
       
      
      JE TO ODPORNÉ DIVADLO! KÁŽE VODU A PIJE VÍNO! NEBO SPÍŠE CHLASTÁ KOŘALKU.
      
 Reagovat
           Datum: 10.2.2014 16:48
           Titulek: 
Re: Nevěřte už nikomu!Autor:
 Anonym
         
         
       
      
      Slovy klasika: to je hnus, velebnosti! Skutečně - káže vodu, pije kořalku. Ale koho tohle už překvapí, paní (konečně se dočkala) starostku známe za ty roky dobře. Hlavně že se má.
      
 Reagovat
           Datum: 10.2.2014 16:14
           Titulek: 
Bez titulkuAutor:
 lenka
         
         
       
      
      Paní starostka se řídí podle zásady - hloupý ,kdo dává a ještě hloupější kdo nebere.Několikrát jsme se o tom mohli přesvědčit a jak vidíme  hloupá opravdu není :)
      
 Reagovat
           Datum: 10.2.2014 16:31
           Titulek: 
Re: Bez titulkuAutor:
 Anonym
         
         
       
      
      no otazkou je kdo daval a z cich penez! pokud dava stranicky kolega kandidujici do kraje na spolecne kandidatce zastreseny manzelem obdarovaneho jako predsedou hnuti a pokud dava z penez danovych poplatniku - PAK JE TO SVINSTVO A NE CHATROST!
      
 Reagovat
           Datum: 10.2.2014 19:56
           Titulek: 
Bez titulkuAutor:
 katka
         
         
       
      
      Dobrý večer, pokud budete mít možnost si koupit televizor stejné značky za 1 000,- nebo za 70 000,-, který si vyberete ? Tomu říkám byznys...
      
 Reagovat
           Datum: 10.2.2014 20:06
           Titulek: 
Bez titulkuAutor:
 pája
         
         
       
      
      Ať se na mne paní starostka nezlobí, ale takový alibismus a přehlížení občanů se opravdu často nevidí, odměna 6 mil. že je adekvátní? V tom případě se již nedivím, že je na tom náš stát jak na tom je, samé dluhy, tunelování a podvody, pokud už i na této úrovni se dějí takové podvody, jde to s námi od desiti k pěti a máme se bohužel "na co v budoucnu těšit". Předražení o sedm tisíc procent ? To už snad není ani matematika, to je hrůza. V případě takto malé vesnice je to možná i zničující částka. Je ale vidět, že v této zemi jsou prostě peníze pořád jen a jen na prvním místě. Bohužel.
      
 Reagovat
           Datum: 10.2.2014 20:44
           Titulek: 
Re: Bez titulkuAutor:
 Anonym
         
         
       
      
      Nezávislá starostka přihrává kšeftíky za miliony z kapes daňových poplatníků nezávislé advokátce nyní nezávislé starostce. = BORDEL!!!
      
 Reagovat
           Datum: 10.2.2014 22:38
           Titulek: 
Bez titulkuAutor:
 Anonym
         
         
       
      
      Jistěže tohle dělat je pokrytectví - a co jiného asi?? A taky zrovna od téhle paní - a opět vrána k vráně sedá... :-)
http://www.volby.cz/pls/kz2012/kz351?xjazyk=CZ&xdatum=20121012&xkraj=11&xstrana=26
      
           Datum: 11.2.2014 19:40
           Titulek: 
vhzAutor:
 frantisek
         
         
       
      
      To je particka co chce ovladnout vhz a miliardovy projekt rekonstrukce kanalizace?
      
 Reagovat
           Datum: 11.2.2014 07:34
           Titulek: 
JANA ZWRATEK HAMPLOVÁ UMÍAutor:
 Josef F.
         
         
       
      
      Zdánlivě hýří ušlechtilými nápady a neváhá měnit zájmové skupiny, jako fusekle....Jo ve zmatcích, které sami vytvářejí se takovým a podobným dobře dýchá.....Takový kLaus by mohl vyprávět a stále se má proč usmívat, když jsme my občané  - takoví volové, pardon voliči.....
      
 Reagovat
           Datum: 11.2.2014 10:33
           Titulek: 
JZH a její dnešní blogAutor:
 kinderman
         
         
       
      
      Pozornosti doporučuji nejnovější blog JZH (publikovaný na aktualne.cz právě dnes), kde pod názvem Být starostkou, být nezávislou, nehrát druhé housle tato ambiciózní paní píše "Bylo jen otázkou času, kdy si komunální politikové začnou uvědomovat svůj respekt u občanů, a pokusí se ho přetavit do vyššího podílu na řízení tohoto státu." No, nejrůznějších klaunů už je v Praze bezpočet, JZH dlouhodobě přímo hoří touhou se k nim taky přidat. Opravdu se nemohu dočkat, až se to začne "tavit" :-)
      
 Reagovat
           Datum: 11.2.2014 12:38
           Titulek: 
Bez titulkuAutor:
 Anonym
         
         
       
      
      Ona ty svoje populistický kecy píše furt a všude a hlavně se nikdy nezapomene vychválit, jaká že je super! Není! Kdyby byla, necpala by se do komunální politiky v zaprděné dědině! jako Advokátka je špatná - kdyby byla dobrá, nemusela by si nechat dohazovat kšeftíky stranickými kolegy. Jako starostka je taky špatná - kdyby byla dobrá, byl by za ní vidět nějaký výsledek. Opravené školy a školky, vydlážděná náměstí a chodníky a perfektně fungující obecní, resp. městské instituce - nebo alespoň nerozhádaná zastupitelstva. Jako např. u nás v Novém Malíně. Co za 15 let jak říká dokázala? Jen plive jedy, špiní kde koho, rozeštvává vlastní zastupitelstvo. Toto není lídr města. To je jen ZLÝ NENASYTNÝ ŽVANIL.
      
 Reagovat
           Datum: 11.2.2014 14:26
           Titulek: 
Re: Bez titulkuAutor:
 Teddy
         
         
       
      
      Jako občan Mohelnice ti mohu sdělit sladké tajemství,nevíš o čem mluvíš, jsi nula a vždycky nula budeš - jak jsi se sám pojmenoval ty ZLÝ NENASYTNÝ ŽVANILE.
      
 Reagovat
           Datum: 11.2.2014 14:50
           Titulek: 
Re: Bez titulkuAutor:
 aNONYM
         
         
       
      
      Srovnávat léta dobře fungující Malín a věčně rozhádanou Mohelnici může jen masochista nebo pitomec.
      
 Reagovat
           Datum: 11.2.2014 22:21
           Titulek: 
Re: Bez titulkuAutor:
 Anonym
         
         
       
      
      Naopak. Je potřeba srovnávat a neustále. A mít oči dokořán. Vidět, kde to jde a jak a kdo za tím stojí a kde to nejde. Kdo to dusí a brzdí.
      
 Reagovat
           Datum: 11.2.2014 22:25
           Titulek: 
Re: Bez titulkuAutor:
 Anonym
         
         
       
      
      Kde není argument....je jen prázdnota. Nula jsi patrně ty. Asi stejně jako ta tvoje Mohelnice.
      
 Reagovat
           Datum: 11.2.2014 16:41
           Titulek: 
Bez titulkuAutor:
 JFK
         
         
       
      
      Jako občan Mohelnice mohu jen potvrdit - paní starostka je opravdu ZLÝ NENASYTNÝ ŽVANIL a bohužel manipulátor k tomu...Hlavně si nekažte náladu nad příspěvky jejího fanatického fanklubu. Přeji hezký den.
      
 Reagovat
           Datum: 11.2.2014 19:39
           Titulek: 
A-CO?Autor:
 Kefalo
         
         
       
      
      Podle mě si odměnu zaslouží. Co by za to některé obce dali kdyby je někdo takhle zachránil od bankrotu... Je jich tu velká spousta. Na těch obcích si právně samy nepomohou a stát jim právní ochranu neposkytne... Jen ať má pěknou dovolenou já jí to přeju...
      
 Reagovat
           Datum: 11.2.2014 22:01
           Titulek: 
Re: A-CO?Autor:
 Anonym
         
         
       
      
      Nauč se česky Kefalo! Klidně jí to přej. Ovšem to nic nemění na tom, že došlo k porušení zákona. Jinak by obec nedostala pokutu. To je oč tu běží!
      
 Reagovat
           Datum: 11.2.2014 19:54
           Titulek: 
Nezavisli-politicke hnutiAutor:
 Katerina H.
         
         
       
      
      Pani Hamplova porad kritizuje politicke strany, ale sama je clenkou politickeho hnuti Nezavisli. Tam je predsedou jeji manzel. Kdo tedy schvaluje kandidatky do komunalnich voleb? Rekla bych ze tito manzele. Oba jsou ve vedeni strany. Kritizuje i volebni system a s manzelem usiluji o jiny. Zrejme takovy, ktery jim umozni byt zvolen. Jsou uz totiz proflaknuti tam kde bydli, on v Tesine, ona v Mohelnici. Az se divim, ze se tak muze chovat advokat!
      
 Reagovat
           Datum: 12.2.2014 07:00
           Titulek: 
MohelniceAutor:
 radka
         
         
       
      
      Vážení, když tak krásně po sobě štěkáte a nejvíce anonymní Anonym, což takhle napsat přímo paní Hamplové. Určitě nějakou ads. má.Třeba se nad sebou zamyslí a část peněz vrátí.
      
 Reagovat
           Datum: 12.2.2014 09:20
           Titulek: 
Re: MohelniceAutor:
 Richard
         
         
       
      
      Vážená, nevšiml jsem si, že by tu po sobě někdo štěkal, spíše si čtenáři vyměňují názory nad daným problémem. Nikdo nikomu nemusí přece nic vvracet. Mám pocit, že valná část lidí se podivuje nad výší odměny. Ale ta v tomto případě nehraje roli. Ať má klidně 100milionů! Ale nelze je získat klientelismem a navíc z kapes daňových poplatníků! Hamplová léta pranýřuje něco co sama to dělá! O kolik šlo, je zcela podružné.
      
 Reagovat
           Datum: 12.2.2014 07:13
           Titulek: 
PanikaAutor:
 Pavel
         
         
       
      
      Jde o to, že pí Bártlová jakmile se dostala k veslu obvolala všechny televize, noviny a začala líčit, jak obci hrozí bankrot apod. Potřebovala se zviditelnit a postavit se do role spasitele. Spousta lidí ji na to skočila. Kdyby místo tohoto zviditelňování začala bojovat za obec nemuselo by k nějaké pokutě dojít. Ona vlastně na obec tu kontrolu poslala sama!! Takže se ukázalo jaká že to je starostka a kdoví jestli by se nedalo podat další trestní oznámení pro šíření poplašné zprávy a pro porušování povinností při zprávě cizího majetku...
      
 Reagovat
           Datum: 12.2.2014 12:21
           Titulek: 
Bez titulkuAutor:
 Marcel
         
         
       
      
      Právě jsem si přečetl zprávy ze zasedání zastupitelstva v Rudolticích, kde bere paní JZH ty informace, že zastupitelé věděli kolik bere peněz???? Nikde v zápisech o tom není ani zmínka!!!!! Dokonce rozpočet obce Rudoltic je sestavován tak, že odměny pro JZW rozhodně vidět nejsou!!!!!!!
      
 Reagovat
           Datum: 12.2.2014 22:28
           Titulek: 
Re: Bez titulkuAutor:
 Katerina
         
         
       
      
      Tak to je zasadni. Zastupitele o tom nevedeli? Takze pani starostka poslala sve stranicke kolegyni penize bez vedomi zastupitelstva? To mi tedy reknete, ze kiminalka nic nevysetrila?
      
 Reagovat
           Datum: 13.2.2014 09:02
           Titulek: 
Vybírat podle ceny je nesmyslAutor:
 Zdenka
         
         
       
      
      Nechci se pí Hamplové nějak zastávat, ale jestliže obec ochránila před vratkou 140 mil. Kč na dotacích a vzala si za to 5 mil Kč, což je 3,6 %, tak je to sice dost vysoká, ale nijak alarmující cena. Kdyby udělali řádné výběrové řízení, vybíralo by se pouze podle ceny (máme "geniální" zákon), což ale neznamená, že by vítězný advokát obec od vratky 140 mega skutečně ochránil. Možná ano, možná ne. Podle mě je diskutabilní, zda je to přemrštěná cena, s ohledem na pozitivní výsledek. Nikdo z vás neviděl smlouvu, co když v ní bylo stanoveno, že v případě negativního výsledku bude následovat odměna mnohonásobně nižší? U žádostí o dotaci je tento postup běžný, a ve světě je to běžný postup stanovení cen za službu týkající se finanční úspory. Vezmu si tolik a tolik % z částky, kterou vám ušetřím ...
      
 Reagovat
           Datum: 13.2.2014 10:46
           Titulek: 
Re: Vybírat podle ceny je nesmyslAutor:
 aNONYM
         
         
       
      
      To jsou jen spekulace, tady jde o to, že byl porušen zákon, navíc v jistě nenáhodné klientelistické vazbě.
      
 Reagovat
           Datum: 13.2.2014 14:10
           Titulek: 
Re: Vybírat podle ceny je nesmyslAutor:
 Marcel
         
         
       
      
      Jediné, co k tomu existuje je toto schválení, přečtěte si stranu 7! Žádné jiné další dohody na veřejných zastupitelstvech projednávány nebyly!http://oldweb.rudoltice.cz/organy-obce/soubory/dokument42.pdf
      
 Reagovat
           Datum: 13.2.2014 15:54
           Titulek: 
Re: Vybírat podle ceny je nesmyslAutor:
 Milan
         
         
       
      
      Co tu řešíte? Paní Hamplová fakturovala jedné obci 6 milionů korun, zakázku dostala bez výběrového řízení od starostky, která kandiduje za Nezávislé (tuto stranu řídí manžel Hamplové). Druhou spornou zakázku (půl milionu za jednu sepsanou stranu) získala zase bez výběrka a zase od starosty za Nezávislé. Toto přece není náhoda. Ani Hamplová žádné z těchto tvrzení nevyvrátila!
      
 Reagovat
           Datum: 13.2.2014 16:21
           Titulek: 
Re: Vybírat podle ceny je nesmyslAutor:
 Jan
         
         
       
      
      Nejde vůbec o cenu, za jakou to starostka pořídila. Jde o to OD KOHO A JAK! Od stranické kolegyně a bez výběrového řízení! Mícháte hrušky s jabkama.
      
 Reagovat
           Datum: 14.2.2014 09:15
           Titulek: 
Re: Vybírat podle ceny je nesmyslAutor:
 verca
         
         
       
      
      Věděla obec o ceně za služby? V Chlumci také paní advokátka slavně zvítězila. Připojila se k žalobě podané státním zastupitelstvím na bývalého starostu a vysoudila 16 mil.Kč. Celý akt byl v připojení se obce v rámci žaloby o náhradu. A vítězství bylo dokonalé, protože z majetkovoých poměrů známých již oficiélně před soudem je jasné, že starosta žádný majetek nemá. A tak milá obec nedostane nic a zaplatí paní advokátce. Bylo by zajímavé zjistit, kolik obcí v čele s "nezávislými" využívá služby paní advokátky. Je to možná dobrý kšeft.
      
 Reagovat
           Datum: 13.3.2014 14:48
           Titulek: 
NástěnkyAutor:
 Martin Kabát
         
         
       
      
      V Mohelnici je paní starostka tak populární, že jí občané vyvěsili tento článek hned na několik nástěnek. Holt pěkná holka na pěkné fotce nesmí zapadnout. Pěkné holky na pěkných fotkách je nutné připomínat.
      
 Reagovat
           Datum: 16.3.2014 18:30
           Titulek: 
Re: NástěnkyAutor:
 El Bunda
         
         
       
      
      Tomu se není co divit. Co je u moci, ve městě zdechl pes. Život se zastavil. Vyplouvají na povrch špinavosti paní čisté.
      
 Reagovat
           Datum: 16.3.2014 18:33
           Titulek: 
Re: NástěnkyAutor:
 Jitka
         
         
       
      
      Ráda bych se na ty nástěnky mrkla. Může mi Martin Kabát říct kde je najdu? Ráda bych jako jeden nejmenovaný moravský autobusák vylepšila ten příšerný obličej paní Zwyrtek třeba tykadly. Možná by vypadala líp...a věrohodněji.
      
 Reagovat
           Datum: 16.3.2014 20:29
           Titulek: 
Re: NástěnkyAutor:
 Laďa Sedláček, Brno
         
         
       
      
      Výstižnější by byly takový ty blesky kolem <->
      
 Reagovat
           Datum: 18.3.2014 22:10
           Titulek: 
Re: NástěnkyAutor:
 Pepča Hlína
         
         
       
      
      Co vím, tak ČSAD a Penny na Záměčku. Moc jí to na té fotce sluší. Já mám rád taky silné kafe, ale to co si uvařila bych pít nechtěl.
      
 Reagovat