ČTENÁŘSKÝ FOTOKOUTEK

Starosto nechovejse jako srab

Poslal(a): Verča
Komentář: Já teď budu mluvit za psy. Kdybi uměli mluvit tak řeknou : Starosto i my psi máme právo někde bydlet i my máme právo někde žít i my psi máme nějaká práva. A proto starosto dej nám šanci !! Prosíme tě o pomoc !! Podívej na rodiče které už nehctějí vychovávat dítě. Dítě půjde do dětského domava. Ale kam máme jít my kam ? Děti umí mluvit, ale kdybi jsme mohli mluvit starali by jste se o nás jako o děti !! Nemáme pravdu ?? Přiznejte se !! I mi psy máme právo někde žít dokuť si nás někdo nenejde . Je to podobné jak u dětí v dětském domově . Také žijou v dětském domově dokuď by si jich někdo neopatřil. Nemáme my psi pravdu ? Starosto my jako psi ti moc věříme tak nás nezraď ! A zapamatuj si tudle větu : Pes je jediné stvoření na světě, které vás miluje víc než sebe. Nemysli na peníze mysli na naše životy. Budeme moc rádi když nám pomůžeš a budeme ti moc vděční. A starosto říkáme ti naposled : Nechovejse jako srab !!!!
Typ: příroda a zvířata
Přijato: 6.2.2009 v 17:34

Starosto nechovejse jako srab

kliknutím zobrazíte obrázek v plné velikosti


Doporučit tento článek přátelům na FacebookuSdílet na Facebooku Poslat známému e-mailem upozornění o tomto článkuUpozornit známého Verze pro tiskTisknout NahoruNahoru

Vaše jméno: (povinné)

E-mail příjemce: (povinné)
Více příjemců lze oddělit čárkou či středníkem.

Komentář:

NÁZORY K FOTOGRAFII
Redakce Rej.cz není odpovědná za obsah diskuze. Každý přispěvatel nese právní odpovědnost za své zveřejněné názory.

Datum: 8.2.2009 00:32
Titulek: Bez titulku
Autor: Karel
141
Zdá se mi, že pro tenhle tvůj komentář by pravděpodobně byla vhodnější rubrika "Společnost".
Reagovat
Datum: 8.2.2009 12:08
Titulek: Bez titulku
Autor: WasIstDas?
121
Celý komentář je trošku mimo ... Mimo kategorii ... Fotka fenečky Olinky je miloučká, krásňoulinká, atd., ale jak jsem pochopil, dopis je určen panu starostovi, takže přikládám adresu přímo na něj: Mgr. Zdeněk Brož, Starosta města Šumperka, Nám. Míru 1, 78701 Šumperk. Ikdyž to, Verčo, jistě víte, když mu tykáte :-)
Reagovat
Datum: 8.2.2009 12:54
Titulek: Bez titulku
Autor: Olka
111
Nesnáším tzv. hraní na city. Starosto nebuď srab, v mých očích blbost. Právě proto, že má svůj vlastní názor, není srab. A to, že psi potřebují útulky je proto, že existuje mnoho špatných lidí, kteří mají tzv. rádi psy, ale nedokáží se o ně postarat. Jak nemysli starosto na peníze, ale o penězích je to především. O nic jiného tady snad nejde, ne?
Reagovat
Datum: 8.2.2009 16:05
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Bobik
106
Takových zvířátek opuštěných je víc, ne jen pejsci.. i na ty je potřeba myslet
Reagovat
Datum: 9.2.2009 19:24
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Templ
119
Třeba já....
Reagovat
Datum: 9.2.2009 22:05
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Bobik
108
111
vtipálek se ozval:-) Dobrý den, jak se daří v Novém roce??? :-)
Reagovat
Datum: 10.2.2009 07:27
Titulek: Re: Bez titulku
Autor: Templ
92
Ze zimního spánku přecházím k jarní únavě....
Reagovat
Datum: 8.2.2009 16:08
Titulek: utulek
Autor: Radek Nieč
109
útulek pro pejsánky je v Zábřeze a Špk jsou pro zmenu bezdomovci o který se můžem starat. Nebo si můžem založit v každé obci hafárnu a živit si za pěkný penízky lidi, kteří se určitě neangažujou s vidinou bezplatné služby pro pejsky.
Reagovat
Datum: 9.2.2009 19:25
Titulek: Bez titulku
Autor: Templ
136
108
Verčo...a co takhle Olince vyčistit očičko? Chytá nějaký zánět.
Reagovat
Datum: 10.2.2009 08:08
Titulek: Ochráncům čoklů
Autor: Grifit
123
Ti psi by se bez vás ani nenarodili. Složte se na jejich důstojný život sami a netahejte peníze z kapes všech. A to citové vydírání je dnes k smíchu, na to už vám nikdo neskočí. P.S. Mám psy rád, ale vím, že se o ně (o něj) nebudu moci soustavně starat a tak mne ani nenapadne si ho nasadit do domu. P.S.2: Víte jak se to řeší s lednicemi? Už při koupi zaplatíte recyklační poplatek...
Reagovat
Datum: 10.2.2009 10:49
Titulek: Re: Ochráncům čoklů
Autor: Jirka
126
Majitelé psů platí poplatky ze psů. Co asi město dělá s těmito poplatky?
Reagovat
Datum: 11.2.2009 11:18
Titulek: Re: Ochráncům čoklů
Autor: jeniska
129
typická sobeckost...takhle mluví člověk, co nikdy psa neměl...a který myslí jen na sebe!!!!! humus!!!! prý recyklační poplatek - jak kdyby to byla nějaká věc a ne živý tvor....
Reagovat
Datum: 11.2.2009 14:40
Titulek: Re: Ochráncům čoklů
Autor: Templ
107
106
Myslí jen na sebe? Co může pro psa opravdový milovník psů udělat, pokud nemá podmínky k chovu? Nemít psa. To mnohým "pejskomilům" uniká...a především proto vznikají problémy a nutnost zřídit velký útulek. Kdo je potom sobec?
Reagovat
Datum: 11.2.2009 17:58
Titulek: Re: Ochráncům čoklů
Autor: Ficcino
115
105
tys to, Temple, trefil naprosto přesně, pejskaři by si měli uvědomit, že existence psích útulků je nutná právě kvůli existenci pejskařů, prostě ti, kdo plní útulky jsou výlučně samotní pejskaři, kteří nás ostatní obviňují ze sobectví
Reagovat
Datum: 11.2.2009 19:15
Titulek: Re: Ochráncům čoklů
Autor: Honza1
102
Mám psa. Nepejskaře neobviňuji ze sobectví. Co třeba staří lidé, kteří musí do nemocnice nebo v horším případě zemřou a jinak nikoho nemají ? Kam půjde jejich pes ? Utratit ? Nastavíme limit 15 let před smrtí si ho nepořizovat ? Co třeba hloupí rodiče nebo příbuzní, známí - nepejskaři - kteří dají neuváženě dětem štěně jako dar ? Po čase najdeme psa uvázaného v lese u stromu. Znám takový případ. Co poradí nepejskař ?
Kočka je samotářské zvíře, nikdy tak fixované na pána jako pes, tzv. smečkové zvíře. Kolik běhá po městě volně koček a nikdo nic. Když se objeví volně pobíhající pes, volá se městská. Není to tak černobílé. Ale do fotokoutku to asi nepatří...
Reagovat
Datum: 11.2.2009 19:59
Titulek: Re: Ochráncům čoklů
Autor: Templ
125
Souhlasím. Já jsem se snažil pouze vysvětlit Jenisce, že onen jí napadnutý nemusí být nepřítelem psů. V každém případě by před pořízením psa měla předcházet rozvaha...mj. jakou rasu si pořídit.
Reagovat
Datum: 11.2.2009 22:01
Titulek: Re: Ochráncům čoklů
Autor: Ficcino
101
nepochybuju o tom, že i mezi pejskaři jsou lidé, jak popisujete, ale i hloupý pejskař zůstává pejskařem. staří lidé jistě nemají jen psy, takže bychom to asi vyřešili jedině útulky pro papoušky, morčata, leguány nebo třeba pštrosy. no a teď chvíli vážně: aby bylo jasno, já jsem pro útulek, akorát mi vadí některé argumenty jeho příznivců. pro někoho je pes výlučné zvíře, pro mě ne. mám kočku a vaše tvrzení, že je to samotářské zvíře, mě celkem pobavilo. co se týká volného běhání zvířat po městě: myslím, a asi každý, kdo čte noviny, mně dá za pravdu, že volně pobíhající kočka je daleko míň nebezpečná než pes. ale tím nechci říct, že pes je horší, někdo má psa, protože preferuje vztah podřízený-nadřízený, já mám raději vztah rovnocenný. a klidně to píšu do fotokoutku
Reagovat
Datum: 12.2.2009 20:49
Titulek: Re: Ochráncům čoklů
Autor: Honza1
88
I když se v některých věcech asi neshodnem, v názoru "pro" útulek se shodujeme. To potěší.
Reagovat
Datum: 12.2.2009 22:13
Titulek: Re: Ochráncům čoklů
Autor: Ficcino
120
139
přesně tak
Reagovat
Datum: 15.2.2009 18:49
Titulek: Re: Ochráncům čoklů
Autor: Bobik
120
od kdy je kočka rovnocenný zvíře??? kdyby nebyla zavřená doma, byla by kde??? V pr**i a kočiček se tu poflakuje daleko víc než těch psů. A že kočička je míň nebezpečná když pobíhá na ulici???.....doufám že moje auto na jedné takové zatoulané nedstane smyk.....hauk domluvila jsem
Reagovat
Datum: 15.2.2009 20:16
Titulek: Zvíře
Autor: Olka
103
Hm, zajímavý názor. Auto může dostat smyk i na zatoulaném psovi. Pochopila jsem to správně, že kočka je míň než pes? Asi ano, když kvůli kočkám se nemusí zřizovat útulky. Takže, co stojí víc, je nadřazeno?
Reagovat
Datum: 16.2.2009 15:36
Titulek: Re: Zvíře
Autor: Bobik
113
100
Nevím na který z těchto příspěvků reagujete jestli na můj, potom jste to pochopila opravdu špatně.
Reagovat
Datum: 16.2.2009 05:19
Titulek: Re: Ochráncům čoklů
Autor: Templ
98
115
Tak tohle dám přečíst naší Kikině....
Reagovat
Datum: 17.2.2009 18:13
Titulek: Re: Ochráncům čoklů
Autor: Ficcino
83
125
haha, o toulání se domácí zvěře ve tvém případě raději pomlčím a co se týká toho auta, tak to tvoje uklouzne maximálně tak na myši :-)))
Reagovat
Datum: 18.2.2009 13:58
Titulek: Re: Ochráncům čoklů
Autor: Bobik
108
106
Hele rejpale víš moc dobře jak to myslím, když už tu porád propíráš kočičky. Jsou i přece lidi co si pořídí právě toto zvířátko, a myslíš si, že když utečou, nebo se cokoliv stane s majitelem, tak se vrátí k domovu??? Houbidlec, takže jsem to myslela tak, že je prostě i takhle hodně opuštěnejch kočiček a nejen pejsků, a tvůj názor že kočka není nebezpečná na silnici?? (kolik vidíš právě přejetejch koček, a kolik psů???) proto jsem mluvila o rozpláclé kočce, páč to vidím denně co jich běhá kolem aut, kolik jich vidím přejetých atd. (proto když útulek, tak myslet i na tyto zvířátka) ato se zase opakuju. /A také bych nerada některou z nic musela seškrabávat z pneumatik/.....a tvůj názor rovnocenný a rovnocenný o tom raději pomlčím, to by jsme se nikam nedopracovali, jak tě znám /mého trhače asfaltu taky nech na pokoji/ :-)))) a mé pesánky si už vůbec neber do úst, ty si cestu domů našli dycky když se jim podařilo pláchnout (ludry), a pozooor na kočičku jinak ji nenajdete ani po měsíci, a vodkliď dřevo z dvorka.....Blééééé...tož s pánem bohem synku.
Reagovat
Datum: 17.2.2009 22:03
Titulek: Názor
Autor: Olka
souhlas
75
nesouhlas
80
Pro Bobíka: nechci se hádat, asi jsem to pochopila opravdu špatně. Jen pro upřesnění, pro útulek jsem všemi deseti, psy mám ráda, když mě díky bezohledným pejskařům neobtěžují, těch ohleduplných je opravdu málo, sama bych si ráda pořídila psa, ale do paneláku se hodí tak akorát gaučák a pracovně vytížená si myslím, že by trpěl, takže s ohledem na psa a sousedy raději počkám a snad jednou v důchodu.
Reagovat
Datum: 18.2.2009 14:14
Titulek: Re: Názor
Autor: Bobik
101
já jsem taky pro útulek.....můj názor se vstahoval na reakci ,,Ficcina,, kdy si myslí že kočka není zvíře ale tvor s rovnocenným vztahem k člověku, a pes je jen nějaká nula která pobíhá kolem svého pána jako trotl./
Tak proč jich tedy tolik pobíhá venku opuštěných?? Že by jim tento vztah s člověkem nějak nevyhovoval???/..
Reagovat
Datum: 18.2.2009 16:37
Titulek: Re: Názor
Autor: Ficcino
104
129
kde jsem psal, že pes je nula a ty další nesmysly, co píšeš? a to se vztahem člověk-kočka a člověk-pes ti potvrdí každej, kdo měl někdy kočku a psa, tvá paranoia není na místě, ale raději se občas podívej pod postel, jestli tam není Chuck Norris
Reagovat
Datum: 18.2.2009 17:12
Titulek: Re: Názor
Autor: Templ
92
Pod postel? Tvoje oblíbená skrýš?....To znáš? Manželpod postelí, manželka se ho snaží vyšťourat smetákem: Okamžitě vylez!!! Nevylezu...chlap si řekl že nevyleze,tak nevyleze.
Reagovat
Datum: 18.2.2009 17:18
Titulek: Re: Názor
Autor: Bobik
83
117
To samé můžu napsat já Tobě, podívej se co píšeš :-P Chucku Norrisy :P
Reagovat
Datum: 18.2.2009 21:15
Titulek: Re: Názor
Autor: Ficcino
souhlas
103
nesouhlas
102
položil jsem ti úplně jednoduchou otázku, takže ještě jednou: kde jsem psal, že pes je nula? zkus být tentokrát konkrétní
Reagovat
Datum: 19.2.2009 16:05
Titulek: Re: Názor
Autor: Bobik
101
146
Možná si to nenapsal, ale z těch písmenek to tak vyznělo...viz tvůj koment že uznáváš rovnocenný vztah, a ne vztah nadřízený podž¨řízený.....je to dost konkrétní.....a už dost těch blábolů...jdi nakrmit kočku :PDDDDDDDDD
Reagovat
Datum: 18.2.2009 20:38
Titulek: Re: Názor
Autor: Olka
89
109
Ježíš, jsem se tedy zamotala do diskuze a byla jsem úplně tzv. mimo mísu. Tak se omlouvám, bohužel, co jsem napsala nemůžu vzít zpět. A to kruci nejsem blondýna.:D Doufám, že pochopení, dělám si srandu.
Reagovat

ZA KULTUROU ZADARMO

 VYHODNOCENÍ

V minulé soutěži se o volný vstup na zábřežský Akustikfest správnou odpovědí nikdo nepřihlásil, nemá tedy žádného výherce.